Tuesday, September 13, 2011

jom Buka AtLaS duNia meh!

Bismillahirrahmanirrahim..





Menara KLCC




menaRA KL Tower



JAmbatan Pulau Pinang



Universiti- universiti di Malaysia





Sekolah-sekolah hebat di Malaysia









 mungkin sebab ini, English dah diwajibkan untuk lulus di peringkat SPM kan..huuuuu..
sungguh penting English untuk zaman sekarang eh
sane sini cepekin le kite pas ni
sane sinun, may I have a glass of water please?
tapiiiiii
Jangan lupe bahasa Ibunda tanah tumpah air ku..eh?
bahasa ibunda?
bahasa ape?
kalo tak taw, meh mimi nak antaq pi Papua New Guinea =p


11 comments:

fRaMe+LenSeS said...

ahahaha. tatau kalau kita geletek dia smpai jadi tau.. lalalala~~

Lea IsNaw! said...

Papua New Guinea ni kat mana?

hehe

NA said...

Jangan diabaikan bahasa ibunda.

Mari belajar Geografi.

Asyikin said...

sekarang nie budak kecik 4 tahun pun dah pandai speakang. hihi

aimie amalina said...

@ fRaMe+LenSeS :
hahahaha
ganeh la nadh..kiki




@ Lea IsNaw! :
haaaaa
jom kite buka atlas =]




@ NA :
jooommmmm beljr!
syg BM kan




@ Asyikin :
haaaa
tula pasalnyeee..heeee

FasiHaH SupiaN said...

hahaha bahasa jawa kot?keh3

fiq. said...

haha, baru paham 'cepikin' tu,,hekhek

dua2 bahasa pon ada pekdah dan tak rugi taw.

sem ni blajo bahasa jepong
hehe

fiq. said...

haha, baru paham 'cepikin' tu,,hekhek

dua2 bahasa pon ada pekdah dan tak rugi taw.

sem ni blajo bahasa jepong
hehe

aimie amalina said...

@ FasiHaH SupiaN:
aiyaaaaakkk!
ni kene hantaq sat gi ni..hehe




@ fiq. :
hahhahaha
ayoo
jepoooong ah pas niii!

Wanz Mejuez said...

Tak pandai berbahasa inggeris tak bermakna tak boleh hidup.. tak bermakna negara akan jadi mundur..

tengok saja la negeri jepun tuh.. mana reti cakap english.. tapi negara depa maju je...


kita???


kekadang kita ni sombong sebenarnya..

kura said...

hahaha. boleh juga! melancong woo. heheh