Thursday, September 15, 2011

SaNah heLwaH genG bas SipuT

Bismillahirrahmanirrahim..



geng bas siput :"oit, oit...asal lambat sangat kita nak sampai kolej 9 ni.."
saya :"mane la tak lambat..ko sedar tak kita naik ape sekarang ni.."
geng bas siput :"haha, sedar la..kan kite naik bas siput.."
saya:"aah..adohai..lambat gile..ni pegi lapo..balik pon lapo.."
geng bas siput: "aah weh..nak wat canne..cam ni 1st year..berjalan naik bas siput sambil melihat alam"
saya :"lalalalalal"



wahai geng bas siput, ingat kah dikau dialog ni 4 taon yang lalu? heeeeee.. Sampai bebila akan ku kenang dialog ini dalam ingatan ku kemas-kemas gituuuuuuuu!



Rainbow Cake by ~ yobanda


Nah! kek sejibik untuk kamuuuuuu..
 selamat hari lahir sahabat ku yang ke teeeeettt!
sahabat perjuangan 4 tahun di bumi UTM
yang selalu menjadi geng bas siput ku
hehehehe

moga Dia selalu merahmati hidup mu sayang!
tamo nenaaaaakaaaiii!
dok kat UTM tu ajen-ajen, 
kasi cepat sikit kasi abis master
heeee!
ehem-ehem, die blogger jugeeeeee


sape die? jom tengok geng bas sekolah sayeee weeeee ------> SINI!

9 comments:

shafiqabdshukor said...

tibe teringat gak...
siap bawak map besar lg masa first year....
selamat hari lahir gak utk Q...

Saiazuan said...

kek itu nmpk sedap ;D

KaK LimAh Si SupiR said...

ahaha..bus uum juge begitu..mcm sip0t gak :P

hb jgk utk kwn aimie ^_^

Lea Isnawi said...

bas siput eh?
comel je nama
lea dulu jalan kaki je nak g mana2 dlm kampus
sebab kampus lea kecik bebenor
malam2 pun kuar jalan kaki je cari makan
dekat sangat pun

fiq. said...

wah, seb bek ade bus sipot, korang leh jadi rapat kan,....huhu

kura said...

nampak mcm seddappp je kak. Eheh.

Cik Asma BLuppy said...

hapy besday tuk die..hehe

ShErA said...

sedapnya kek tu

maszull said...

salam mimi...ni mesti kes teringat zaman belajar dulu yer...