Thursday, September 15, 2011

lessOn 73

Bismillahirrahmanirrahim..



Alhamdulillah...walaupon keadaan di kk tengah suraaaaaaaaaaaammm dek kehujanan, cek mimi berjaya membuka cek hp ni sambil menunggu air+madu+habatussauda tu jadi sejuk, heeee.. Jom kite tengok doa ari ni pulak ehhh :




Memandangkan keadaan di Malaysia sekarang ni pon dah jadi haru biru dengan segala kes pecah rumah, kes ragut, kes main-main simbah menyimbah asid, kes rogol, mimi nak kongsi doa : Menjaga Keselamatan Diri   ni dengan kome sumeeeee...

InsyaAllah tuhan selalu menjaga kita, melindungi kita dari perbuatan orang-orang yang zalim ini.. Kita ingat tuhan, tuhan laaaaaaagiiiiii ingat kita kan? insyaAllah, mudah-mudahan...
Takot betol nak kuar rumah sekarang, dah la teman ni kaki jalan, heeeeee.. Kene banyakkan kegiatan dalaman ni.. huuu.. =]

Aiii..cam mane la ase air suam+madu+habatussauda ni..huu..Doakan daku dapat meminum nya dengan enaknye..huuuu.. T__T


11 comments:

siti kektus said...

jalan dah kurang selamat sekarang. byk jenayah. sobs.


sedap kot rasa air tu. biasa letak madu dgn air suam je. hihi ;)

JIJI YU said...

dunia sering dipersalahan...sedangkan isinya yg berakal yg seringkali melakukan kejahatan

merahitujambu said...

ameen..dunia semakin tidak aman begaduh sesama sendiri..=/

Santri T.P.I.N.I said...

amiiiiin...

Niena Pengembara Ilahi said...

kezaliman.. penindasan.. kt memana pn ada.. hmm....

wlaupun doa ni pndek tpi pnuh dgn makna

Saiazuan said...

insyaAllah, amin :)

Mohd Izzar said...

insyaallah..
semoga cepat sembuh ;)

KaK LimAh Si SupiR said...

haishhh..mcm2 dh jadi skrg ni..dgn rompak ny, samun ny, simbah asid ny, kes bunuh ny
insya allah kite semua dilindungi oleh Nya..aammmiiiinnnn

Nadzirah K. said...

mmg mcm jd sekarng ni,
so,kene lebih berhati-hati & mohon perlindungan dari-Nya :)

kura said...

berilmiha blog akak. suka sy heheh

SweetLikeWhat said...

memang sekarang ni takut sangat..tq share doa tu yekk :)