Monday, September 26, 2011

hari bahagia 23 tahun ~ siri [3]

Bismillahirrahmanirrahim...




Alhamdulillah.. tepat 8.31pm tadi, selamat mendarat di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota KInabalu Terminal 2..

Asenya baru tadi dok berlompat, baling-baling topi, buat eksyen supermen la otomen la, dok sibuk bergambo.. sekarang? dah sampai kk dah ha.. huuuu.. Kalo udah nama hari bahagia, cepat je berlalu kan? terasa nak ulang lagi sejarah 24 september 2011 yang lalu..

Mak cakap orang konvo macam kawen,heeee... Sane sini bergambo.. memane sign board ada UTM, sume bergambo.. tak de langsung ruang kosong nak mencelah.. hehe.. termasuklah, ehemmm, empunye diri nihh.. menyebok gak tadi.. gasak la orang nak tengok ke ape.. gambo tetap gamboo.. heeee...

Alhamdulillah, semuanye berjalan lancar.. Esok, luse, tulat dan seterusnye, mimi konsi cite ehhh.. termasuklah, ruang belog ni akan berjalan seperti biase la, walhasil balik hasal.. heee.. InsyaAllah, mimi akan jejak balik pengunjung Kerana Lily dengan GPS mimi ye.. heee...


Tata UTM, tata JOHOR, huu..segala kenangan tu, tidak mungkin berulang lagi.. Dah macam tak de rezen nak kesane melain kan ........??? (sambung sendiri..hehehee)

heeeee..







13 comments:

NA said...

Rindunya Kak Wina dengan tulisan Mimito.

Ada sebab nak gi sana lagi kalau sambung belajar ke atau kerja kat sana ke?

Selamat pulang ke apartmen.

-wina1979-

jehanfrhin said...

bestnyer dah konvo.. nanti mesti susah dh nk jmpa kawan2..

NasZ said...

saat konvo adalah saat yang best kan? hehe.

MOHD NASER.com

Nadzirah K. said...

harus ingat smpai bila2 :)

Kancil 8349 said...

Alhamdulillah dah selamat sampai ke kota kinabalu...wah cantiknya pemandangan di dalam gambar kamu...

ciK LyndaWawa said...

banyak dapat bunga x?=]

Niena Pengembara Ilahi said...

sdih... xde gambar kt sni..aritu msa konvo akak xbnyak gambar, sbb melayan mak, lps tu terus kena balik prepare tuk dinner plak :(

anismelon said...

wah..dah konvo..tahniah..heeee

KaK LimAh Si SupiR said...

ececece..merenung jauh k dlm tasek :P

lieynanilaz said...

tahniah ya....selamat berjuang dalam alam pekerjaan..haha.

maszull said...

salam mimi....selamat jejak kan kaki ke KK yer...semoga era baru akan menjelma pula...:)

miss u dear...:)

Jue said...

konvo!!aku rindu giler..dulu giler kelam kabut time konvo..smua nak perfect last2 xde pe wuwu

Kaca Lensa said...

waaa.... comeynyaaa adik kayuuuu... hehe.. sapela yang tangkap gmbr tu eh... hik2...