Tuesday, September 13, 2011

PuIsI NinJa bukaN raNGGa

Bismillahirrahmanirrahim..


ninja ooh ninja
aku cinta kau ninja
walau kau ibarat si tuxedo tak nampak muka
tetapi igauan hati beta


ninja ooh ninja
aku cinta kau ninja
kau datang disaat diri terluka
dek terhiris oleh pengepit kuku cinta ninja la!

ninja ooh ninja
aku cinta kau ninja
pedang mu sungguh berbisa
boleh menghiris tomato hati ku  berbunga-bunga

ninja ooh ninja
aku cinta kau ninja
kepahlawanan mu sungguh melata
sehingga kan semut pun berbaris ikut sama

ninja ooh ninja
aku cinta kau ninja
gagah mu buah mulut manusia
angkat tong drum sebelah tangan sahaja

ninja ooh ninja
aku cinta kau ninja
walau berjuta ninja di dunia
aku hanya cinta ninja itu saja!


p/s: masa tengah makan kepek pisang+teh o limo nipis paneh, tetibe teringat tomatomen, jadilah puisi ninja..kikiki

9 comments:

Fara E's said...

unik , haha

NA said...

Suka kartun tomatomen eh? Lagu tema memang menarik minat Kak Wina nak tengok.

Puisi yang sempoi dan menarik.

-wina1979-

Nadzirah K. said...

ninja oh ninja,
jangan bertukar jd ninja turtle sdh la..hehehe

JIJI YU said...

ninja assasin la hensem

Cik Eka said...

tomato men..eka pun suka tgok masa kecik dulu..hihihi

p/s:tq komen entry2 eka...eka pun ada ulser lepas demam itu hari..panas sgt haritu.....huhuhu..

SoLy SoLicious said...

ninja oh ninja...bertuahnya dikau ade org sayang ha..heee

mr.ninja ^___^ said...

time kasih syg..mmuuuaaahhh =)

[sutera kasih] said...

tiba2 teringat blogger yg namanya ninja..hehe

Kaca Lensa said...

feeewwwittt!!!! ninja eh mie.. hik3.... jgn lupa tau jempt ak nnt..