Thursday, September 15, 2011

adikkkkk oooo adikkkkkk

Bismillahirrahmanirrahim..


Satu petang..ade kawan adik nak mai rumah.. Tak taw la tujuan die mai nak wat ape.. So, mak beli nasi lemak sebungkus kedai mamak yang gemok lagi membukit everest la untuk die, sebab  non-muslim, kan so, mungkin nasi lemak la sesuai... pAs tu ada dialog cam ni lepas makan :


kawan adik : mak kau bagi makan aku nasi lemak sebungkus jak! aku ndak cukup tu! aku di rumah 2 bungkus tu kalo makan nasi lemak!


errrrrrrrrrrrrrrrrr....bile mimi dengar balik dialog yang mak ulang balik ni.. Ase cam seram sejukkkkk jek..ase cam geraaaammmm jek hati aiii.. Adoiii... sebungkus jak? adehhhh.. Nasib la budak-budak kan.. aduhaii..

Sian kat adik, orang nak berkawan dengan die, selalu nak kenekan die jek, pinjam buku tak pulang-pulang buat harta sendiri, tumpang balik sekolah lepas tu kat sekolah buat deeeeeeee jek bile adik nak kawan, main internet kat rumah sampai lupe sape tuan rumah.. 

adoiiiiiiii, nasib la waktu itu sumenya waktu mimi kat U, kalo tak, abis budak-budak tu.. eeiissshhhh, dok buli adik mimi ye... geram, geram, geram!

Kome, perati la adik-adik kome takot-takot jadi mangsa buli  "tersirat" cam adik mimi ni, terutama yang lurus cam adik mimi ni..Aduhai..kalo dok asrama tu, mimi tak tawla jadi ape.. aiyaaaaakkkkk~ tenggelam dah adik nampaknye...



15 comments:

Lea Isnawi said...

budak2 sokmo jadi mangsa buli
pasni mimie ajar adik mimi taekwando eh
suh adik mimi belasah sapa yg buli die

hehe

JIJI YU said...

aku tak takut jadi mngsa engko

wahida said...

kesiannya kat adik u sis...tak baik kwn2 dia buli cenggitu...huhu...

semoga dia tabah dlm hadapi dugaan akan datang...
suruh dia tegas sikit...kalau tak org akan pijak kepala dia...

H.J said...

takut mimi pom pernah jadi mangsa buli kot..haha

[sutera kasih] said...

di mana tu aimie?org apa tu?mehh sini ketuk kepala dia hehe

jehanfrhin said...

ish3.. bebudak zaman skrg... ermm.. btw adik tu laki ke pompuan?

BeloG MTT said...

Adikkk ooo adikkk sian adik dapat makan sebungkus jakk.. Hehe :D

Sunah Sakura said...

adik baru je kol tadi pagi kata rasa macam dibuli kat u...

♕ Mr.IX ♂ said...

kawan adk aku skolah rendah baru, klu diorg main bising2 suruh main luar @ suruh balik je....

Niena Pengembara Ilahi said...

alahai ye ke,ciannye dia slalu kna buli...hurm...

anismelon said...

cian adik..org mmg selalu amik kesempatan kalo kte baik..

Paris Hilton (M) said...

jgn buli sye ye...hikkk

SweetLikeWhat said...

ish yang baca ni pun geram jugak..huhu

ShErA said...

ish3... teruk betul... kecik2 dah pandai buli org...

Atiqah Wadiah said...

adik mimi baek sgt nih..sian kat dia..kena buli..