Sunday, September 11, 2011

femessss doooowwwhhhhhhh

Bismillahirrahmanirrahim..




ehem, ehem, kome penah tak rase diri kome pemes? heeee.. Tak kesah ah pemes cam mane pon... Entri pemes ke, blog kome pemes ke.. kome terpemes kat dalam bilik kome ke, pemes dalam kampung ke..heeeee...

mimi ase mimi pemes gak.. malas ah nak cakap banyak.. heeee.. sebab cam tak sangka namaku di seru-seru ke seluruh dunia weh.. heee..Masuk utube gitu.. heeee.. 

tak caye? ha..buka ni :




kome..... ada ke? heeeeeeee...

14 comments:

mr.ninja ^___^ said...

mimi mimimimimimi mimi...=p

JIJI YU said...

tak sngka aku kwn ngn retiss

Sunah Sakura said...

perghhh...pemes gile junior akak..bangganyaaa....hahaha

Wanz Mejuez said...

ahahaha asalkan ada mimi sudah .. eheheh :D masuk youtube tuu.. ahahah

Nadzirah K. said...

famous-amos ni..hehe

Lea IsNaw! said...

wah2..nak sign..
auwww

Ezad Skytech said...

haha...best la lirik lagu ni...(^^,)

kotak bulat said...

hahah... tol2 pemes ni!. :)

Ku Azhar said...

aiyookk tenet slow..t ku bkak lg skali T_T

Addin said...

wahhh femes ni :D

msredcheesecake said...

sekali je jadi pemes, masa kawen dulu sumer org pandang...hheee

Cik Asma BLuppy said...

hai retissss...............
nak sign......................;p

maszull said...

salam aimie...wah bila dah jadi fames ni...caya la..
mama nak sign la....:)

kura said...

ya. sy tak hado. amboi! haha