Wednesday, September 28, 2011

tedy pun nak photoshooot jugakkk!

Bismillahirrahmanirrahim..







alhamdulillah, usai semua perjalanan
hidup terus berjalana walau tiada kawanan

ehem, kite nak bergambo gaklah
sesungguhnye masa itu tidak membenarkan diri ini mencelah

kejaplah, nak betolkan topi ni
hiasi hidup dengan budi pekerti yang murni

okeh, dah boleh ambil gambar sekarang
jangankan yang mati, yang hidup masih belum sedar untuk berjuang

eh, lupe, nak pegang scroll molek-molek
jangan pernah jatuh dalam hidupmu walau kejayaan itu tidak akan hadir bergolek

saja nak share gambo tedy mama mimi bagi tu..
hidupla dengan penuh menghargai dan menghayati maha Pencipta yang Maha Agung itu


comei kan? tawu kome mesti tengah hangguk sekarang
nasihat kehidupan untuk diri dan sahabat juang



heeee..ape lah pantun moden nihhh~
inteprem tedy yang datangnye lengkap dengan bunge Lily
yang mama bagi mase konvo ari tuuu~


15 comments:

littledolphin said...

pantun moden yang mempunyai maksud tersirat! bagus bagus hehehe

chewah! teddy pun nak bergambar jugak ye. :)

Anonymous said...

mimi tolonggg..kaklimah pny blog xleh bukak..xtau nk bwat mcm mane :(

Ku Azhar said...

cayyokkk!!!!! nk satu blh??hehehe

Gadis said...

wahhh...^_^

NA said...

Comel. Buat peluk teddy masa tidur.

P.S: Terima kasih buah tangan dah buka hadiah. Hehe saja buka masa Mimito dah tak sibuk sebab nak beritahu. Kiki.

NasZ said...

comeynya teddy tu.

MOHD NASER.com

Ezad Skytech said...

nak pinjam teddy tu boleh tak? hee~

cik najihah said...

nak teddy tu bole

Iffah Afeefah said...

Comel mcm opah

KaK LimAh Si SupiR said...

yuuhhhuuuu..dh blh bukak ^_^

*nk bear 2 blh? :P

maszull said...

salam mimi...tahniah 2 yer cute nyer teddy bear tu...mcm mimi gak hehehe....:)

JIJI YU said...

aku alergic ngn teddy

Shaherah said...

alahai.. comel.. geram tgk..

ciK LyndaWawa said...

mesti kekasih hati yang bagi nikan..ehehe

ShErA said...

comelnya teddy ni... nak boleh.. hehe