Friday, September 30, 2011

lessOn 86

Bismillahirrahmanirrahim..




mmmmmm...sedaaaaaappppnye dapat menghirup kopi Opah.. uuppss! buakn kopi opah..kopi kluang.. heeee.. Mase kat hostel, import kopi opah dari kampung.. ni dekat rumah.. kopi kluang aje yang ade.. heee.. Takpelah, asal namenye kopi, pape jename pon ummmpphhhh! sedap! pahit-pahit.. tamo manisss...

Sedang lagi aroma kopi dinikmati dengan lessOn ari niiii :




okeh.. sambil menghirup kopi, mimi nak share lessOn ari ni.. Mungkin ada yang dah biasa amal, mungkin ada jarang-jarang.. mungkin ada yang tak amal langsung sebab tercari-cari doanye. So, kesempatan rini, nak share doa :  Naik kenderaan darat

Ha..kemalangan kalo sudah mahu tertimpa, sedikit pun kita tak mampu nak menolaknye kan? Tapi sebagai manusia ni, kita mempunya akal dan fikiran, berikhtiar sedaya upaya untuk menjadikan perjalanan kite tu bertambah selamat.. 

Semoga doa ini mampu melindungi kalian dalam perjalanan kalian kemana-mana aje ye.. InsyaAllah.. kita ingat Tuhan, Tuhan laaaaaagiiiiiiiii akan ingat kita! =]

Wallahua'lam...


8 comments:

aimi said...

slalu bawak keta bce bismillah je

Munna said...

sy pun baca bismillah je stkt ni

Musang said...

patut diamalkn...insyaAllah selamat

yen(toka ziizokukuto) said...

terima kasih kerana berkongsi yee :) semoga semua mengamalkan :)

yen(toka ziizokukuto) said...

terima kasih kerana berkongsi yee :) semoga semua mengamalkan :)

SweetLikeWhat said...

terima kasih share.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

sgt bermanfaat..

amalkan..

maszull said...

salam mimi...semoga selamat dlm perjalanan nanti jadi amalknlah yer...:)

gud n3 dear...:)