Wednesday, September 14, 2011

mekah? so? ape kena mengena dengan dakuuuu?

Bismillahirrahmanirrahim..



#shot setori 1 (mesej kat enpon):
" salam, ni perkhidmatan mesin basuh ke?"

"aah..ye saye.. kenapa ye?"

"oo..nak buat aduan ni..mesin basuh yang ada kat blok kami s22-KTC-UTM ni dah macam rosak asenye, asek telan duet jek, tapi tamo pon berfungsi.. Bole ke betolkan ni?"

"oo..boleh-boleh, terima kasih kerana buat pengaduan ni ye.."

"okeh..sesame.."



dok tak lame, abang ke pakcik ke, sape-sape lah yang berkaitan datang untuk menyelenggarakan mesin basuh yang rosak kat  dalam blok..time tu kami baru abis kelas.. so, nak balik bilik la..bilik kat tingkat 2..

tup tup tup


tarakucatarakucaca..mesej bunyi kat enpon esoknyee...





#shot setori 2 (mesej kat enpon) :
" Salam, awak, awak ke yang naik tangga semalam, masa kami tengah betolkan mesin basuh..?"

"wassalam..errrrrrrr.. ntah, mase bile pulak saya yang naik tangga?" (curius pelik, mang la pasan ada owang betolkan mesin basuh.. tapi cam ne plak bolek kata aku.,..ish ish..)

"ala, awak jangan la tipu saya.. awak kan yang pakai tudung itam naik tangga semalam kan?"

toooiiiinkkkk2! aku pon tak tataw aku pakai tudung ape semalam sebab dah bertukar-tukar, ish-ish..pelik lagi..
" erk.. saya sendiri pon saya tak hengat saya pkai tudung ape..awak salah orang kot ni.."

"tak..saya yakin itu awak kan? bukan ape, saya nak berkenalan je..awak name ape? kalo sudi boleh tak kita jadi kawan..?


pening terus. Dah la mase tu tengah best tengpk cite kat laptop..terus tak khusyuk...adeh =.=
" awak..awak salah orang ni..mase bile pulak saya naik tangga semalam ni.."

"tak..saya yakin tu awak.. saya suke cara awak masa awak naik tangga tu..bole tak jadi kawan saya"


adoiiiiiii, mamat ni..aku naik tangga tak pakai baju ke yang jadi haru gini...takkanlah..lelaki masuk blok kot..kenelah jadi ayu mak enon..adehhhh...
"saya rasa wak memang salah orang..maaf ye.."


"takkkk..saya yakin tu awak.. awak..saya dah nak pergi mekah ni..bole tak awak jadi kawan saya?"



eerrrrrrrrrr...ape kene mengena mekah dengan aku...hahahha...mimi biarkan die tertanya-tanya sendiri.. Adoii.. ada jugak owang cenggini.. Penin, pas ni, Tamo dah kol pakcik ke abg ke sesape la berkaitan mesin basuh..heee..Tapi..mang dah tak de pon, sebab dah kat rumah..tak ngajii dah.. huuuuu.. Macam-macam peeel la....


19 comments:

wahida said...

hahahahaha!!! lawak giler la n3 ni...serius klaka bila dia ckp nak gi mekah tu...apa kena mengena tah nak mekah tu kan...

lawak lawak...

JIJI YU said...

muahaha tetiba mekah kuar

Freaky said...

hahaha langsung x de kaitan.. Serius LOL... nak g mekah pun kena kawan ke :P

Saiazuan said...

haha garu kepala~

Iffah Afeefah said...

klkar cre die ngurat


oph smbng bljar ke

Niena Pengembara Ilahi said...

haha klakanye.. erk.. suka ngan cara naik tangga? adeh.. pelik..

mgkin dia ckp nk gi mekah tu nk suh mie bekenan kot???

Niena Pengembara Ilahi said...

haha klakanye.. erk.. suka ngan cara naik tangga? adeh.. pelik..

mgkin dia ckp nk gi mekah tu nk suh mie bekenan kot???

BERT said...

ehhe ngorat ayat baekk punye.. supya raser terharu bila nak g mekah bajet alim la tuh ahha

aimie amalina said...

@ wahida :
ahhaahaha
smp skrg sy dok pk akak..hhehehehe




@ JIJI YU :
sungguh2 nak pi mekah kot..heeeee




@ Freaky :
hahhaha..tulah..matlamat die kot..kikiki




@ Saiazuan :
hehehe
sy pon garu pale gak..heheheh




@ Iffah Afeefah :
die dok ngurat eh kak ngahh..hehe
opah dh jwb ka pge kak ngah..heee





@ Niena Pengembara Ilahi:
hahahha..tula kot...aiyooo..nmpak kan die tu nak betobat kot..hehehe




@ BERT :
hahahaha
tulah baeeeekk punyeee..hehehehe

Bidadari Syurga said...

oooo dia nak kata dia takda kat malaysia beberapa hari ni... manalah tahu ada heeeeeeeeeee.. cunlah wewittttttttttt... sweetnya.....

KaK LimAh Si SupiR said...

kik3..dye nak bekenalan n bawak g mekah skali kot :P

kura said...

amboi. kena ngorat ye. hahah

Lea Isnawi said...

ish cmne die leh perasan mimi neh?
saja ler kot, nak ckp die lelaki baik, nak g mekah
taktik nak ngorat je kot

hehehe

Paris Hilton (M) said...

uihhhh jaga2 lah org skrg xley cayeee

diana said...

jatuh cinta pandang pertama tu...
hhahahah

[sutera kasih] said...

apa kaitan? hihi

aimie amalina said...

@ Bidadari Syurga :
hahahaha
die takot sy kol balik la tu..hahaha..ayoo




@ KaK LimAh Si SupiR:
hahahahaa
bertuaaahhnye la bdn kan..kiki




@ kura:
hahahaa..skali skale..kiki



@ Lea Isnawi :
hahahaha
tu la paslnyee..
pepelikk jek ha..hehe




@ Paris Hilton (M):
heheh..
mang sgt x leh cye



@ diana:
aiseeeeeehhh
hehehee




@ [sutera kasih]:
sgt tade kaitaaann..heheeh

ShErA said...

tak ada kaitan lgsg... pelik je nak kawan lepas tu cakap dah nak pegi mekah

NA said...

Mimito, ada orang leh terpikat dengan cara naik tangga ek?

Unik dan kelakar.

-wina1979-