Thursday, September 22, 2011

lessOn 80

Bismillahirrahmanirrahim.




Goodafternoooon komeee!heeee.. terlambat ari ni.. almaklum la, tetibe menjadi mahasiswa balik..tetibe terlambat la buka beloog..ececeh.. Menguruskan ape-ape yang patot untuk konvo sabtu ni, barulah boleh bercengkaraman dengan belog..heeeee

So, walau dimana saya berada, saya tetap mulekan belog ini dengan lessOn.. Da sampai lesson ke 80 penye.. heeee.. Banyak dah..heee..okeh. jom tengok lessOn ari ni :





heeeee..okeh, ari ni , masih dalam mode lessOn sharing maring doa.. Heee..so doa di atas adalah doa : Doa penjagaan harta kekayaan agar tidak terkena bahaya.

kekadang tanpa kita sedari kita terleka dengan hal punca mata pencarian kita, hal-hal rezeki kita dari sumber mana kan? Mungkin ada yang tidak bersesuaian dengan perspektif agama kita.. Mungkin ada jugak ada orang yang tak puas hati dengan kita cube menculik harta pusaka kita kan? ha..sape tawu.. walau rambut pesyen-pesyen warna sekarang.. hati kompemla lagi tak sama.. Tak boleh nak predict niat orang baik ke buruk...

InsyaAllah, mudah-mudahan pengamalan doa ni sedikit sebanyak membantu agar harta dunia yang kita cari selama ini sentiasa dalam redha-Nya..


6 comments:

NA said...

Wee ada pun lagi Mimito.

Ada amalkan tapi yang bermula tiada daya dan kekuatan melainkan dengan pertolongan Allah.

Terima kasih kongsi.

-wina1979-

Iffah Afeefah said...

Erm erm oph ni klkor la

rmbut pesen botak pon de skng

Iffah Afeefah said...

Erm erm oph ni klkor la

rmbut pesen botak pon de skng

msredcheesecake said...

Speechless... Doa ini sgt kena dengan msred sekarang.... Thanks for sharing

KaK LimAh Si SupiR said...

insya allah ^_^

SweetLikeWhat said...

nice sharing dear :)