Monday, September 12, 2011

jiwa tengah naZak ni...

Bismillahirrahmanirrahim..



Bangon pagi, belek jam pukul bape dah ni.. ooo... tengok kalendar pulak? mmm.. 12 september 2011, Isnin.. huwaaaaaa..

Hari ni, hari ISnin, ye, semua tahu hari ni, hari Isnin kan.. Heee.. Hari sibuk sedunia, sebab nak mulekan keje yang terbengkalai Sabtu lepaih, dan hari sibuk juge bagi mahasiswa mahasiswi memulakan sesi pengajian yang baru, semester baru, azam baru..

Bejalan-jalan sat tadi, ramai yang hupdate, nak pegi kelas, dah balik dari kelas, tengah dok dalam kelas la, huuuuuuuuuuuuuuuuuu, saya di sini jeles tawu dok? T_____T

Alam Universiti merupakan pengajian 4 tahun yang memberi peluang kepada saya membuktikan yang saya juga bole berjaya macam owang lain berjaya, walaupun tak la sehebat mane.. Cukup-cukup makanlah kan.. Heeee..

Merindui saat berjalan dari hostel nak ke Fakulti, teringat keriuhan dalam kelas, merindui saat mengantuk dalam kelas mase dengar lecture, teringat pegi makan sesama lepas abis kelas.. merindui pepetang joging padang kawad, kekadang nek basikal pusing lingkaran ilmu , teringat saat meronggeng dengan memember time tensi, waaaaaaaaa! kalo nak tulih tak cukup page kot kat belog..

Yang nyata, saya pasti bagi mereka yang berada zone sama dengan saya, merindui saat ni kan? Betulla bunda cakap waktu tengah nak gile buat PSM mase akhir sem , " jangan tension-tension ye, ye, begitulah final sem dea, tapi waktu nilah saat bahagia nanti bila dah abih U.." ~ huu,,ye, jiwa tengah sakit merindui zaman itu..

UTM ~ sudi tak rindu saya balik? T_____T




11 comments:

Mohd Izzar said...

uuu..jgn sedih2..hoho

BERT said...

hoho samela kita.. rindu zaman kat u dulu kan.. memang enjoy je dengan kawan2

JIJI YU said...

aku suke lagi zaman sekolah

wahida said...

dulu masa baru grad selalu rindu kenangan mcm tu...sekarang dah beranak pinak ni kurang lah dah.. hehe..


salam kenal...

Bidadari Syurga said...

rindu zaman jahiliyah akak... ngeh ngeh ngeh... tapi skang lagi best.... lagi hapenning... amin

GaRy™ said...

gary baru melangkah ke alam u.. huhuhu.. yang pasti, saat ngan kengkawan memang tak dapat lupa.. huhu~..

[sutera kasih] said...

zaman U tak sebest zaman sekolah huhu

Kakzakie said...

Masa belajar rasa lambatnya nak habis, bila dah habis rindu nak belajar balik...

Niena Pengembara Ilahi said...

:)


msa study dlu rsa cam mls sgt nk buat PSM.. siap arah dak junior yg wat kn lgi.. tpi skang ni rndu zaman stadi

NA said...

Kita akan kenang apa-apa kenangan yang kita tempuh lebih-lebih lagi kalau pengalaman tu memberi kesan pada jiwa.

Memang Kak Wina ada gak kenang. Nak kembali, oh tidak sama sekali.

-wina1979-

kura said...

rindu ke? amboi..