Friday, September 30, 2011

oo..ko perli aku ehhh

Bismillahirrahmanirrahim..




mama: tia, nanti pegi angkat kain taw, sat lagi akak boleh iron baju tu
adik : ha,mama suruh blogger tu angkat kain
saya : hohohohohohohohohooho, sudah pandai korek lubang nampaknye
adik: errrrr (larikkkkkkkkkkk)



hahahaha.. ketara beno ke ke aku ni blogger?hahaha
siaplah ko tia! 
keke



20 comments:

Ezad Skytech said...

ada impak juga bila jadi blogger ni..heee~

Iffah Afeefah said...

Erk ketare kot


erm snok ke jd blogger

kotak bulat said...

heheh.. kb da biasa kene.. :P
semua benda mak suh masukkn dlm blog.. :P

Bro ahmad said...

hahaa adik tau blogger tegar ni XD

delarocha said...

asyik ngadap laptop je..ketara la kot.. ahaksss

JIJI YU said...

aku tgk pesen engko ni mmg ketara..

Wyna Nubies said...

As Salam,

biasa la bila kena skodeng..haha~blogger gitu XD

shafiqabdshukor said...

agaknya sebab asyik dok hadap laptop je..
hehehehe

NasZ said...

nnt dah fofular, lagi ketara. hehe.

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

msredcheesecake said...

Kalau pemes ketara kot... Hhee

Akak dulu study marketing....

Shaherah said...

hahhahhaha.. shera belum kne mcm ni lg.. hahaha..

Sunah Sakura said...

hehehe...kene perli kaw2 punya..

Acik said...

blogger kena angkat kain. heheheeee ... :)

Saiazuan said...

huhu slalu gk kena prli ngan mbr2 psl blogging ni. sbr je la.. ;)

KaK LimAh Si SupiR said...

blogger tegar..ahaha..xleh hidop tuu kalo sehari x blogging..ye dak? :P

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

hahaha comel..

adik saya pulak selamber je panggil kakak dia ni Chempaka Sari, malu i tau, mama papa semua dah tau.

ShErA said...

hahaha... mesti dah nampak ketara la ni sampai adik pun dah tau...

aimi said...

kepoliritian anda telah di hidu :P

Bell said...

hahahaha...mestilah..jadik blogger dalam rumah,untonglah adik dah perasan..hehe

[sutera kasih] said...

hehe..blogger tuuu