Monday, September 12, 2011

puisi noni

Bismillahirrahmanirrahim..




noni ohh noni
aku cinta kau noni
setelah kau pergi
aku setia menanti di stesen kereta api setiap hari


noni ohh noni
aku cinta kau noni
tiap pagi
melihat noni mensugikan gigi sambil menonton kaca tivi


noni ohh noni
aku cinta kau noni
muka ku berseri-seri
ibarat makan kuih sugi menjelang aidilfitri


noni ohh noni
aku cinta kau noni
jangan la main aci-aci lagi
mengah aku nanti


noni ohh noni
aku cinta kau noni
jantung ku penuh dengan duri
duri indah cinta kau la noni!


noni ohh noni
aku cinta kau noni
walau kau tiada lagi
aku janji aku teman kau noni..

ohh..noniii...



p/s: macam mane ntah name noni berlegar-legar mase mandi, terjadilah puisi noni..heeee


13 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

kim salam kt noni ekk

Wanz Mejuez said...

noni tuh apa awak?? huhuhu

Asyikin said...

untung si noni jadi pujaan =.='

diana said...

angau kerana noni ye??

Lia Irdelia said...

wahahha... jadi jugak yerk.. :)

Izzar said...

erk, ingat sape la noni tadi tu..

Addin said...

hahah idea berada di man mana :)

ShErA said...

hehe.. comel je puisi noni ni... seronok baca...

faridah nazurah said...

noni ohh noni.. kreatif sungguh ye :)

Kancil 8349 said...

puisi yang penuh kreatif...hehehe

NA said...

Tulah pelik Mimito menulis tentang Noni. Hehe. Apsal nama perempuan eh terfikir?

-wina1979-

maszull said...

salam aimie...mcm mana plak terfikir nama nama ni mimi...:)

comeii jer nama noni tu...:)

kura said...

amboi noni. haha