Thursday, September 22, 2011

SPontaNeoUs thursDay #5

Bismillahirrahmanirrahim..





alhamdulillah...
heee..lega..belog dapat diselamatkan.. heeee
maceh banyak-banyak na kepada semua yang membantu 
secara langsung dan tak langsung 
baru tak boleh nak tengok belog dah meroyan..huuuu...
kalo jap lagi dah "tade" huuu..
 moga tempatkan diri kita semua dalam golongan orang yang dilindungi-Nya..~





19 comments:

wahida said...

aku bab2 ni mmg tak reti nak membantu....huhu...sori...

alhamdulillah dah ok blog ko...

Iffah Afeefah said...

Erm thniah opah

hope ok je pasni

SweetLikeWhat said...

alhamdulillah dah okey :)

NA said...

Alhamdulillah. Tapi macam lama gak nak dibetulkan daripada tulisan tadi ke tulisan baru Mimito.

-wina1979-

sleeping_maniac90 said...

alhamdulillah hehehe

BERT said...

ok dah?? bagus la ehee

[sutera kasih] said...

kenapa aimie?aduhh akak ketinggalan lagi :(

Musang said...

jgn meroyan lg

Panggil Aku Han said...

err..Han termiss apa2 ke ni??

tp alhamdulillah ok semua nye :D

KaK LimAh Si SupiR said...

aahha..mimi meroyan satu hr ni eh? kui3

*ammiinnnn..moga2 kite same2 ditempatkan dlm golongan yg dilindungiNya ^_^

msredcheesecake said...

Seb baik bole diselamatkan...kalo tak, meroyan la anak dara ni...hheee

Lia Irdelia said...

hahaaha... legalah tu.. :)

kura said...

lega mcm mano? Eheh. hahah

Zul Fattah said...

Baguslah kalau dah ok..kalau blum.. aku nk tambah lg ni.

Ezad Skytech said...

nasib baik da OK kan.. :D

Mya said...

fly from mexico! jum follow2:) btw nice belog =D

maszull said...

salam mimi...hari ni mama hepi sesgt sbb dpt jumpa opah@ mimi hehehe...semoga silatulrahim ni berkekalan yer...:)

p/s tido awal yer....:)

jehanfrhin said...

alhamdulillah :)

monster kecik said...

mcm mane leh jd cmtu ye...nsb baik dpt bkk balik :)