Tuesday, September 13, 2011

lessOn 71

Bismillahirrahmanirrahim...




Camat Pagi...Camat tengah hari..heee..berbekpes kan memeeee mageee goreeenggg.. JOm singgah sini bace lessOn jap ni :









Lama dah asenye tak berkongsi doa, asek kongsi hadis je kan.. Heeee.. So rini, nak kong si doa sikit yee.. NI adalah : DOa berlindung daripada musibah berat. (sumber)

 Setiap yang tertulis dalam diari takdir hidup kita, tangis dan tawa adalah dari-Nya, Maka kepada Dia jugalah kita memohon agar dipermudahkan segala bentuk rencana hidup kita.. Moga doa ini boleh dijadikan amalan untuk kome-kome ye!

InsyaAllah..!


11 comments:

NA said...

Berdoa juga supaya tabah menerima ujian.

Terima kasih kongsi.

-wina1979-

JIJI YU said...

hurm2..bagi aku lagi elok kalo doa tu kan diarabic kan.sebab takut lari makhraj huruf maka makna pon akan turut jugak berubah

aimie amalina said...

@ NA :
sesameeee =]



@ JIJI YU :
aah kan..huhu..maceh atas teguran..okeh..dah ubah..hehehe =]

[sutera kasih] said...

thanks share doa dekk..thanks jgk teguran ustat jiji..doa senjata umat Islam :)

pCL [p@kcikLie] said...

mekasih ye...semoga sesama kite ber'amal.

Zul Fattah said...

Amin ya Robb.. tima kasih utk doa ni..

wahida said...

terima kasih berkongsi...

bekfes mkn megi grg? sedapnya.....

kotak bulat said...

nice sharing.. :)

Niena Pengembara Ilahi said...

nice,,

gud lessoN :)

Hanis MY said...

thanks for sharing ^-^

aimie amalina said...

@ [sutera kasih] :
cecame akak! =]




@ pCL [p@kcikLie] :
cecammeee pcl =]



@ Zul Fattah:
ecame zul =]



@ kotak bulat :
^____^




@ Niena Pengembara Ilahi:
heeeee
^_____^




@ Hanis MY :
most welcome!=]