Sunday, September 11, 2011

errrrkkkkkkk~ yukssss!

Bismillahirrahmanirrahim.



mmmmmmm
bile kan..











ada dalam 









tak makan pulak..
tapi kalo








dalam 









yang tak berbuka lagi..
huh!
siap berbunyi-bunyi rangup, ennnnaaakkkk nye la aiii..
mmm

pelik-pelik..
padahal sama jek..
dalam buah gakk
aiyaaakkk!

tak pela
yang penting nak
layan ni dulu..





heeeeee..



8 comments:

sleeping_maniac90 said...

wah2.. sdpnya tgk gmbr y akhir tuh hehehe

Wanz Mejuez said...

Wehh kalau ulat kecik tak perasan takpa kot,, ahahaha

ni ulat dalam gambar di atas, kalau makan terbawak mimpi koooottt.. ahahaha

takut aku nak makan apa2 lepas ni..

dalam kobis pun banyak ulat wehh.. :D

sedappppppppp

NadiRah said...

koktail!!!!!!!!

JIJI YU said...

ko nk lyn mana satu ni

Nadzirah K. said...

nyum2 :)

Luqeem™ said...

nk mkn ulat ke koktail? hehe

HARITH ISKANDAR said...

tapi lagi sedap kalau gambar 1st tu letak kat gambar last..terbaekk nyam nyammm :p

NA said...

Ek Mimito ke yang makan ulat bolo dalam petai tu? Tak ke besar ulat tu. Hehe.

-wina1979-