Thursday, September 8, 2011

seNak uLu haTi teTibe

Bismillahirrahmanirrahim..









Sayang.....boleh tak dok diam-diam..nape asek nak menggeletik jek.. aduhaaai.. ada owang cucuk pinggag sayang ke.. aiyaaaaak, tak pe, nanti kite gi babap die ye...

Heeee...Kisah saya dengan cek tetikus ni. Jangan la nak wat hal lagi kan. Entah bape kali dah dok menukar cek mouse, ase cam dah tak terbilang aih.. heeee.. *mang muke PEMUSNAH BARANG ELEKTRONIK* heeee...

Tak pe..kisah tetikus dok diam-diam ye.. NAk cite mende lain sebenanye.. Huuu..Mimi ketakotan sekarang ni..hayoooooo..walau dok dalam rumah berkunci erat dengan kasih sayang yang padu, dok takot gak..

Takot ape wahai cek mimi ooooooiiiiii?

Huuu..mimi dok kat apartment..BAru sat-sat ni dok denga berdentum-dentum cam owang dok begasak dengan bunyi besi, bunyi owang nangis-nangis kat atas umah mimi..aiyaaaaaak~ ape tu? Takot!huu...cepat-cepat pi intai bawah..bukan intai deme..intai kete mama..hehehe..takot la jadi pape..Huuu..dulu dah jadi sekali..deme gado..pi calar kete owang..pe kes? Eeeeee..nasib la time tu mimi kat U kan..aiyoooo..

KesimPUlan is : hormati masyarakat, jiran tetangga di sekeliling anda.. Bayangkan yang ada anak kecik tak ke haru memalam ni bising, yang kurang kewangan cam keluarga saya ni, di sebabkan hal owang, kite yang menanggung..Kalo deme nak bayar ganti rugi tak pe gok..ni tengok wat deeeeeeeeee je..pehhh..senak ulu hati weh! huu..

KOme! be nice to your neber yep! =.<



7 comments:

NadiRah said...

eh2...UTM...hehhee...
erk...komen yg x sepatutnya..huhu

aimie amalina said...

@ NadiRah:
hahahaha
x pe...syg UTM kan..hehhee

NA said...

Teruk gak dapat jiran tak bertimbang rasa ni yer.

Kesian Mimito kena berjaga-jaga tengok kereta.

-wina1979-

aimie amalina said...

@ NA :
tula kak
kene dok kawaaaal je..huhuhu

Ezad Skytech said...

susah kalau dapat jiran yang macam tu...huuhh~

maszull said...

salam aimie...jaga2 kete tu kang kena calar plak...

kes gaduh tu biarknlah rumahtangga die org kita x leh masuk campur betulx...:)

aimie amalina said...

@ Ezad Skytech :
huhuhu..taw x pe ezad..hehehe




@ maszull :
wassalam mama
tu la..dok jage je kete tu..haiyooo