Wednesday, September 7, 2011

wordless weDnesday 12

Bismillahirrahmanirrahim..






keSinambunGan "Wordless Wednesday 11" yang masih wujud dirumah tika ini ~ =.=


19 comments:

NadiRah said...

buat sendri yer???

Niena Pengembara Ilahi said...

beli ni kot..........

aimie amalina said...

@ NadiRah:
atas beli
bwh buat..hehee




@ Niena Pengembara Ilahi :
atas beli
bawah buat..hehehee

NA said...

Nasib baik ada gambar biskut raya sendiri yang diambil. Camne eh nak ambil gambar secara dekat tu? Cantik lak tu.

-wina1979-

aimie amalina said...

@ NA :
ehehehe
tula kak..nasib gak ade..bole la amik kan...heheh
oo..sng je kak
sume kamera ada button macro
ala yg gambo pokok tu..ha..pilih yg tu pas tu fokus kan..dan snap la =]

Acik said...

aihhh .. baru makan biskut almond london tu! :)

fieha said...

kt umah byk lg kuih rye..mai la dtg beraye..hehe :)

sleeping_maniac90 said...

wah almond london heheheh

aimie amalina said...

@ Acik:
heeee
mai mkn..hehehe




@ fieha :
kalo kat perak mesti dah pi ha.huhuhu




@sleeping_maniac90:
nyummmyyy!heehee

maryam bakri said...

kuih tunjuk ka kuih buat sendiri? Hehe nak buat balik u ek

Ezad Skytech said...

wahh..banyak lagi ye stok kuih raya..nak sikit..hee~

Kancil 8349 said...

gambar pertama tu adalah kuih kegemaran kancil sekeluarga...pernah membelinya tetapi tidak dihidang...dimakan sebelum raya...hahaha

aimie amalina said...

@ maryam bakri :
hehehe
tunjuk dan beli..hihihi =]




@ Ezad Skytech :
hehhe..bole2
mai aye umah =]




@ Kancil 8349:
heeeeee...
samelah kite cek kancil
sebelom aye dah abih..heheehee

AzatLazat said...

bawah tu kuih apa?
kuih almond grik takda?
macam mana nak buat kuih ni?
apa bahan2 dia?
sedap tak kuih ni?
banyak lagi ke kat rumah?
ke semua dah masuk dalam perut?
bila nak ajak datang beraya kat sabah ni?

jawab jangan tak jawab
kakakaka
:P

aimie amalina said...

@ AzatLazat:
mengong ah pakcik nih!
hahahaa... x mo jwb!
wordless kan...=p

AzatLazat said...

habis tu tulis ni bukan pakai word ke?tak btul agaknye mak cik ni
hahahahaha :P

aimie amalina said...

@ AzatLazat :
mang la Word..
tapi wordLESS
hahhaa
kurg kan pekataan la pakcik yg x betol! =p

Nadzirah K. said...

sedapnye :)

aimie amalina said...

@ Nadzirah K. :
nyummmmmyyyy! =p