Friday, September 2, 2011

sehari Lagi di peninsuLar

Bismillahirrahmanirrahim..




huuu..waaa...hooooo..dah lame pulak..ceceh, baru beberapa hari tak jengah dunia maya, belog mahupun Fb, terasa blurr nak menaip.hahaha.. Ayo... maaf sume, atas keadaan internet di kampung baru di fasa 1... Arapnye, masih ada yang sudi singgah ke "kerana Lily" lepaih ni.., Bagi yang mengunjungi sini semasa ketiadaan ku, maceh banyak-banyak na.. Heeee... BAru ari ni, berada di lua kawasan fasa 1 iaitu di aloq setaq aihhhh~ heeee.. Sebab nye? Esok mahu pulang ke sabah kembali.. Waaa, babai la perak ku, babai la tanah semenanjung ku.. wuwuwu..

Terlalu banyak citoooo nih, sampai kene tulih dalam note book, hahaha, menggantikan belog, supaya nak kongsi dengan sume cite di sebalik seminggu nih. Heee.. Cam mane, raya kome? besa-besaq ni dapat duet raye lagi ke?ARapnye, moge molek-molek aje ye.. Heee...

sepanjang seminggu tak ada di dunia maya ni, macam-macam jugak pekara berlaku..Heee.. Tapi alhamdulillah, semuanya molek-molek aje.. MOge kome-kome, readers ku yang silent mahupun tak silent, berada dalam jiwa-jiwa yang selamat juge ye!

Huuu... tak sabaq nak potpetpotpet lagi.. ^_^



7 comments:

Zul fattah said...

xpe.. kita tunggu cite awak. haha.

Bidadari Syurga said...

sampai kena draft story? alamak... mcm best aja nie... yeahhhhhhhh... tunggu tak sabar nie

Zyla said...

haha!!! kita tukarlah ye.. esok zyla balik kl.. lily balik sabah... wakaka... ( zyla org sarawak!!) selamat hari raya.. :")

Anonymous said...

menanti cerita semenanjung anda :)

Ezad Skytech said...

wahh..siap tulis dalam note book tu..

selamat mempublishkan entri bila sampai sabah nanti..hee..

idafirdausi said...

welcome to sabah.. sabah dok mana cik kak??

msredcheesecake said...

tunggu update cerita dia yg banyak tu...mesti happening r aya dia..hhee