Friday, August 12, 2011

bayu SaKinah

Bismillahirrahmanirrahim..



Huuu..soul cek mimi dah kembali mendengar kenyataan sorang artis nih tadih..Huu..nasib x tau name die ape kan..aii..kalo x dah boh gambo die nih kat entri nih..kikiki..
Tawuu dok die cakap ape tadi?

"ha..kalo nak buat ape2..buat la..x yah ase tension2..x yah ase2 lagi..nak wat, wat lah.."~ sambil gelak2 dok cakap tuh..

dan nak tawu ape yang die nak wat sangat tu?

tindik kat lidah
mak aii..gembira betol dia jawab cam tu.....adeh...Udah tu kalo ase nak bunuh diri, bunuh diri jeklah..x yah tensi2 ann...adoiiii...memacam la aihh...~ ce bawa2 pk dulu sebelom nak wat mende tu kan...ayooo...isau den..

One more..
keluarga membentuk sedikit sebanyak keperibadian si anak jugak an... die ase nak tindik lidah tu sebab tensi dengan parent die yang kacau bilau dan baru pas cerai..emmmm.. so.x tawu la nak salahkan sape an...

ayooo...sebab tu..penuh merata riti iklan pembentukan keluarga sakinah dan sebagainya..Tapi sejauh mana kita mampu mengamalkan nye kan? moga saya dan kome2 dapat bawa Bayu Sakinah dalam keluarga kan..insyaAllah~..




3 comments:

Iffah Afeefah said...

tula opah ni

mne atuk tak muncul2

Anonymous said...

atok akan muncul jika cik lili@opah izinkan atok muncul ^___^

aimie amalina said...

@ Iffah Afeefah:
aiyakkk..hahahah =p
*krohhhhkrohhhh*




@atok!:
hahha.tu ade owg cari kamuuu..hahaha =p