Tuesday, August 9, 2011

hambOiiii..sakan nya..pose dok ni?

Bismillahirrahmanirrahim..




Insiden yang berlaku di luar kereta mama dan dalam kete owang lain:

kiki...ni odw balik dari bazar tadi..
dalam kesesakan jalan raya tadi...sempat paling kat kete sebelah tadi..Errrrrrrrr,,,eeeee...uuuuu..huk3..

apakah?

tawu dok pakcik tu buat ape?

huhuhu..
punyelah khusyuk al tawaduk die dok menggali hasil ternakan die kat dalam hidung seakan-akan tamo behenti dari penggalian ituu!
aiyaaaaaakkk!
lame gileeee..hahaha..adek saya dah tegelak-gelak dah.. Yang mak pon dah terkikiki sikit-sikit..errr..menggelikan tawu dok..sebab tahap die menggali hasil bumi kat dalam hidung die tu makkk aiii..seakan-akan.. "gali lagi..gali lagi..banyak lagi hasil kat dalam nuh!"

ayoooooo..
hehehe..tak tawulah die pose ke dok..or..die khusyuk no menggali sampai lupe pose dan x pasan owang sekeliling kete nye sedang memerhatikannye...aiyakkkkkk~

ha,kome jangan tiru aksi ni jika terperangkap dalam kesesakan jalan raye eh! haha..tawu borink! tapi cube buat perkara yang lebih comei daripada menggali hasil bumi kat dalam hidung tu di khalayak ramai..kikiki.. 

Jangan ingat tiada yang memerhatikan mu! =.<






13 comments:

Iffah Afeefah said...

betol

cucu ni slalu perati opah..

jage2 k

aimie amalina said...

@ Iffah Afeefah:
weee..
betol tu cucu opah! =)

..cik gugu.. said...

eee selekeh btOl ;p

aimie amalina said...

@ ..cik gugu..:
heee..lebih dr selekeh dah ni cek gugu =)

Panggil aku Han said...

hahah..gali lagi...gali...
issh teruk benor gali nye ye..heheh

aimie amalina said...

@ Panggil aku Han:
hahha
tu la pasalnye cek han..
dasat gile ah..

mr.ninja ^___^ said...

gali gali gali lobang..pstu jentik merata..selekeh tahap dewa beb..kahkah...

aimie amalina said...

@mr.ninja ^___^:
hahahahahaha
hadoiiiii..
ye2..betoolla tu

p/s: ada pengalaman eh?kiki =p

AzatLazat said...

nasib baik dia tak korek pastu makan kan.haha

Nor Fadila Rosli said...

hehehehe..orang nak korek biar ade tempat dan masanya kan..hehe..singgah sini balik..:)

aimie amalina said...

@ AzatLazat:
hahhaa..batal pose terus la..kiki =p




@ Nor Fadila Rosli :
itulah pasalnye...hahhaah =p

Kak Aya said...

ishh tak senonoh betul.....

aimie amalina said...

@ Kak Aya:
tula pasalnye kak =p