Wednesday, August 3, 2011

jaNganlaH sampai 44 kali

Bismillahirrahmanirrahim..



weee..tekejot den bace entri akak saya yang INI
hee..
kalo betol pon ape salahnye ..kan3?
weeee..
mudah2an...saya doakan untuk akak ye!
ehehehe
pas tu tetibe teringat pasal ini..

.
.
.
.
.




"ha..bile nak langsung nye nih..?"-kak kintan, penyelia asrama KTC
"eh.kaka kau sudah bertunang ka..?"-kawan tia
"woit..ko sudah....??"- besfren
"adik dah bertunang ke..?"- abg yang jage men achery




hohohohoho
adakah cincin di atas nampak seperti orang bertunang?
aigooooo..
plisssss!
saya mude lagi...
hahhaha..cam budak sekolah kan?(kate encek kat jobfair tu..huhuhu)
wuwuwuw..
ade gak member cakap sebab pakai kat jari maneh..
wuwuwuuw..dah sunat pakai kat situ an?
wuwuwuw..
oleh yang demikian..
saya dah tukar koordinat cincin tu ke tangan kiri,
jari tengah2..
haa...nak tengok..ade owang tego lagi ke dok?
wuwuwuw
janganlah sampai 44x
waaaaaaa!
nak keje duluuuuuu!
0.0


p/s:oo..ye.sile abaikan jari sebelah lagi satu..kene sengat dek tebuan ke ape ntah ritu..hehehehehe





9 comments:

Anonymous said...

wehhh minah ko pehal nak komen2 aku mcm tu.ni masalah aku dgn betina gedik tu.yg suka nk meniru.ko pun nk jd bodoh ke mcm dia dan BEn 10 dia tu ke..sengal

aimie amalina said...

cek anon:
huuuu
sabo ye!
xpe2..saya kan baekk =)

Cik Purple Pinkypuff said...

muahahaha..sampai sini dier datang..:D

sergeant keroro said...

hehe, kesian kena gigit tebuan T.T

p/s : ni nape anon ni?

LuN@_aiDi said...

cik anon jeles! abg ben 10 x pomot blog die..hihihi
wat derk jer dek..

aimie amalina said...

@ Cik Purple Pinkypuff :
weeee..
mai2 =)



@ sergeant keroro:
tula...berkenan kat cincin kot..hehe

p/s: ntah..x pose kot..heheh



@ LuN@_aiDi:
agaknye la kot kan kak..
bio je kan kak..hehehe

aiman said...

aduyai.. di mana2 sahaja..

Kancil 8349 said...

Si Anon terjah blog orang lain...untuk dia, tiada manusia di dunia ini bodoh langsung. Bodoh sedikit adalah. Kalau MTT dan Abang Ben tu bodoh, apasal entri dorang ramai orang baca. Bermaksud dorang tu ndak bodoh...yang bodohnya engkau...ndak pandai baca...disuruh ke sekolah untuk belajar. kau plak main tepi parit...

aimie amalina said...

@ aiman:
anon2..



@ Kancil 8349 :
betol tu cek kancil!
kalo ndak pandai baca
ndai pandai menilai
aduiiii