Friday, August 5, 2011

lessOn 42 = 5 RaMadHan

Bismillahirrahmanirrahim..


wuwuuwuw
pehhhh~ terbaek ah perot ni wat kaco pepagiii
heeee..tapi telah berjaya diselesaikan..
heeee..terlambat sikit rini..heee

start 5 Ramadhan ini dengan:




haaaa..mesti kome suke hadis ni annn?
kikiki
tawuu doh!

ha...die cakap kalo LUPE bukan BUAT2 TERLUPE...
makanye..dimaafkan..soo...pose nye masih sah..
ha..jangan 5 ramadhan ni masih nak buka tin..
masih nak buka tudung saji ke
mak aji ke
ajinamoto ke eyh..
hehehe..
sabooooo..
InsyaAllah kome idoknye mati walau x dapat makan minum sume..
heeee..
alamak! mimi lupe ah nak korek tinge semalam..dah la gatal~ adoiiii
tahan jela..wuwuwuw

camat pose rini!




8 comments:

NA said...

Mimi, garu cuping telinga takleh ke?

P/S:Eh jap tanya Mimi nak tukar kepala blog ke? Rasa dah cantik dah. Tulisan pun lawa tau. Ehem tanya buat sendiri yer?
Mimi takyah jawab kat blog Kak Wina. Kak Wina langgan komen balas Mimi kat blog Mimi ni :) Takpun kalau terlupa Kak Wina datang balik tengok jawapan Mimi :)

aimie amalina said...

@ NA:
eh...garu boleh je..ni gatal kat dalam kak..x tahan nyela..hehehe


p/s: eh..x..kalo akan dtg ni..kikiki..kot2 jemu ke kan..heheheh...ceceh..x delah..ni jase baik akak syaza saye tu...die baek ati no nak edit belog..sy x teror kak.nak edit2 belog nih..hehehe..lawok la akak ni.langgan komen ye..heheh..=p

NA said...

Hehe, Kak Wina lagi tak pandai wat kepala blog. Nasib baik ada orang sudi. Aha baru jer tau leh langgan balasan komen tuan punya blog. Kadang2 tak sempat nak lawat balik tengok apa tuan punya blog jawab.

aimie amalina said...

@ NA :
hehehehe
sameee la kite kaka..
kiki
x..istilah akak gune tu..cute jek..langgan..hehehehe =)
i loikeeee!

fRaMe+LenSeS said...

tapi jangan p buat-buat tak sengaja ye.. hehe

aimie amalina said...

@ fRaMe+LenSeS:
haaaa
tawu x pe!
kiki

sleeping_maniac90 said...

haha..
best hadis tuh..
tp skang ingt tga pose..
so xleh wt2 lupe huhu

aimie amalina said...

@ sleeping_maniac90 :
hahahah
okeh!
sile ingat ye..hehehe =)