Thursday, August 4, 2011

main "teNis"

Bismillahirrahmanirrahim..


huuuu..semalam sebelom tito..dan sembang dengan besfren jap..
"tangan ni berbalut ni.."
"la..nape nye.."
"#$%%^&**()))^^%$##.."
"hah? ape...x dengar?.."

.
.
.
.
.
 tawu dok sebab ape tangan nye berbalut?.
.
.
.
.

"ni ha..sebab tekan2 mouse la.."
*blurrrrrr jap*

game addict by ~ reggalado


ya ampun.....bebel punye bebel kan..
di sebabkan keKHUSYUKAN bermain game sampai x de ape lagi yg mampu menyedarkan nye..aku pon dok klik2 mouse gak dok berbelog ni..uhuhu
mungkin die menekan mouse bagai nak rak..mungkin gak  ye tekan mouse tu cam men tenis gaknye an..memerlukan kekuatan tangan..
sampai terseliuh dibuatnya..
hahahaha..adoi...nilah..besfreeen kan...cakap ape pun...die tukar topik...adeh...
huhuhu...saya bukan pemain game..so.x tawulah kesannye..
men game cam men tenis ye?
kikikiki

buat besfren, ye saye tawu akan bace entri ni, dok rehat dulu la dari "men tenis" tu ye..nanti dah sihat..upgrade lagi kelajuan mouse ye..kikiki






4 comments:

sergeant keroro said...

hehe, hanya gamers yang kenal gamers XD

p/s : rajin tol update, banyak idea :)

aimie amalina said...

@ sergeant keroro:
ooo..cam tu eyh..
hahahhaaha..
adoii..yolah..

p/s:ni mesti kaki game gak ni..kiki...x delah,bile gatai menaip kan..jadi gni ah..heheh

mr.ninja ^___^ said...

kikiki..saye sokong sergeant keroro..
hanya gamers kenal gamers..=p
makcik dok diam..kikiki

aimie amalina said...

@ mr.ninja ^___^:
oo.men sokong2 plak..
ingat ni dalam parlimen ke ha..kiki =p

x mooooo!weekk =p