Wednesday, August 3, 2011

my Heroeeesss

Bismillahirrahmanirrahim..


weeee,minah ni bile dah start menaip, macam-macam la nak ngarot ann..weee
nak wat cam ne.
dah belog = tempat mengarot
hehehe..
huuuu~
semalam tido mimipi:

superman by ~ hjstory

sebab die comei?
oo..mungkin salah satu ahh
wee..x..
sebab boleh gi memane temat yang dirindui dengan sepantas kilat~
tapi tawu..takkan ade..

pas tu..mimpi ni pulak

tomato man by ~ AnimeFace


wuuuu..sebab saya suke makan tomato ke?
wee..suke2!!!!
sebab tomatooo sedaaaap..
tapi ini bukan persoalannya..
tomato man suke selamatkan orang bile susah..
wuu..selamatkan saya boleh x?
weee

emm..tawu...die pon x de jugak..
nak mimpi lain la..

mimpi ni pulak:


NInja Octopus by ~ falsestartjunkyard


haiyaaaaaakkk!
haiyaaaaaaakkk! ketepi2..ni cek ninja dah mai!
haiyakkkk2!uh!uh!
weee~
dah la octupus..weee..suke2!
suke totong+ ninja
weee..
ninja kan bole belit2 orang bile kite terbelit~
wuuuu


wuuuu~
tulah

macam2 kehinginan dalam hidup
tapi
kekadang kite kena sedar kemapuan dan kelogikan
kite ade kat mane sekarang ni an?
ape kita perlu buat untuk capai bende-bende yang kite nak..?
mungkin nampak cam x rasional langsung la
nak superman la tomato man la ninja la..
hehehe
(saya la tu...weeee)
tapi,
ape2 yang dikehendakkan takkan datang tanpa usaha kan?
                                           1) utamakan KEPERLUAN dalam kelangsungan hidup ni
                     2) nilai KEHENDAK itu perlu ataw tidak
  selebihnya bersyukur~
alhamdulillah

>___________________<




11 comments:

siti kektus said...

yezza. keperluan adalah yg utma. lepas tu baru lah kehendak. ;)

aimie amalina said...

@ siti kektus:
weeee~
kan3 ?
>____<

[sutera kasih] said...

wahhh tomato man lahhh!!hehe

myra yusreena said...

aisehhh-man..hihi..*nak jugak man2 tuuu

SimplySeoul said...

Hehe semua pun comel2, especially tomato man. haha.

Keinginan tu xperlu selalu dilayan...

mr.ninja ^___^ said...

waaahhh...itu ninja sotong geng saye..hebat woo die tu..

aimie amalina said...

@ [sutera kasih] :
hak3...
suke ke kak?weee




@myra yusreena :
hahahhaa..mai2 amik meh..hehehe




@ SimplySeoul :
kikiki..nmpaknye ramai yg minat nih..hehhe
betol tu!



@ mr.ninja ^___^:
hahahahhahhahhahaa weeekk =p
tu adik kamu ke?
kikiki

Bidadari Syurga said...

amboi...bersambung2 mimpinya? huhuhuhu... ya insyallah

aimie amalina said...

@ Bidadari Syurga :
kikiki
mimpi d bulan poseee kak! =)

Suhaili Sarif said...

comellnyaaaaaaaaaaaaaa

aimie amalina said...

@ Suhaili Sarif:
weee
comey ann!