Saturday, August 6, 2011

peMusnah bARanG eleKtroNIk

Bismillahirrahmanirrahim...



electronic music flower by ~ nullbomb



wawawa..
tajuk bes..
wuwuwuw
selepas ditelek2 barang elektronik yang ade
hanya bape persen jek kekal lame
mimi pon x paham..
dah la amik cos elektronik
taPi selaaaaaaluuuuu nak musnahkan barang elektronik
hohoho

1) earfon tu kalo kumpul sume yang rosak boleh buka kedai juaL balik kot..kikiki

2) total lappy yang pernah menjadi hak milik sementara sebab apak punye sume , sebanyak emmm..1 acer hilang, 1 acer rosak dah bagi apak jugak, 1 hp yang beso dah bagi apak balik, 1 hp yang kecik dok guna sampai la dan x tawu bile nak diambil balik oleh apak..wuwuwuw..so..kene kumpul duet beli cek sammy gak nye...may be la kan.. =p

3) nfon?huh! ni lagik..kumpul2 bole buat jambatan nfon gaknye.. adoii..tapi yang kekal 1 
jek, cek cony, even masuk sup panas pon hidup lagi sampai la..beli dengan duet sendiri gaknye..hehehe

4) walkman dah almarhum lame dah..zaman sekolah lagi~ ala ,walkman yg ada tempat kaset tu..kiki

5)organizer tu pon same gak nasib cam walkman, dah x de rupe organizer dah..hahaha..dah tercabot kot skrin LED die,..kikiki

6)ape lagi eyhh..hahaha...kene wat check list pas ni..

wwuwuw, kesimpulannye kat sini,
saya bukan orang yang cermat..
(sile jangan ikot ye..kiki)
cermat akan tercipta dengan sendiri  bile sume beli dengan duet sendiri cam cek cony tuu..kekal berkhidmat sampai la walaupun kekadang keypad tu wat selenge kan..
hehehe..
cian kat ayah..wuwuwu...jangan contohi ini okeh!
mang pemusnah barang elektronik
mungkin ni jugak la takdir ku untuk amik course electronic..kiki




7 comments:

Iffah Afeefah said...

hahaha tu pasal cucu2 lintang pukang

sbb opah tak reti jge barang

jge cucu pon tak reti la tu

aimie amalina said...

@ Iffah Afeefah :
hahahahha
aip2...
jage manusia x same ah dgn jage brg!=p

sergeant keroro said...

haha, memang pemusnah habis.

p/s : boboi baik~~ lalala~~

AzatLazat said...

memang raksasa pemusnah
bahaya betei kalo nak bagi pinjam ape2
hahaha

NasZ said...

dasat..ganasnya..hehe..

MOHD NASER.com

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

err. same goes here. agaknya yang amek electronic ni mmg gitu kot ?

aimie amalina said...

@ sergeant keroro:
hahha..baekk ke? =p



@ AzatLazat :
hahaha..
hamboi..raksaksa dpt dek azat ye..



@ NasZ:
kikiki =p



@ khansyaa' al khairiyah mohd ujang:
hahhaa..same ke?
ayooo...yela kot ni..kiki