Sunday, August 7, 2011

pennnnnnnnnin

Bismillahirrahmanirrahim..


I'm not sleepy... by ~ hoschie




arghhhh...
huwaaaa..huwweeeee..huwwooooo..
kenapakah?
apakah?
adoiiii...
huk3..
tak mampu nak berkata...apetah lagi nak membuka mata yang macam seakan lemak yang diternak berkilo-kilo dikelopak mata
mata yang sepet kian sepet dan sepet dan uuuuu.............
tamooooo tidooo
dah lepaih asooo kang senget..
wuuuuuu
tolong..tulun..heLp..bantuan2..
uuuuu
0.0
sangat zombie!




14 comments:

GaRy™ said...

hahhahaha... ni dah hyper ngantuk ni... hehehe...

aimie amalina said...

@ GaRy™:
saaangaaaat 0.0

NA said...

Mimi, ngantuk pun boleh tulis lagi. Kalau Kak Wina takleh meh. Nanti entah apa-apa tulis.

Keke. Tahan yer. Dah nak buka sana.

-wina1979-

sergeant keroro said...

hehe, opah kena tido ni.

kang masa berbuka makan pinggan :P

aimie amalina said...

@ NA :
wuwuwuw..
tgh mengusaha membuka kan mata kak..
wee...tq akak cyg!




@ sergeant keroro:
huk3...
opah dah x leh nak tito..
tula..nnti pinggan yg makan opah..=p

Iffah Afeefah said...

opah kang pening pale

g tdo

dgr ckp boboi tu

ps: Dia segar sbb tdo lame td opah

aiman said...

tido2..

Anonymous said...

cucu2,sile jage opah baek2 ye...atok jauh nk jage opah..sian opah..huhu

aimie amalina said...

@ Iffah Afeefah:
kikiki
ye..nnti opah titonn

p/s:oooo..yeke..patotla segaq bugaq=p



@ aiman :
bangon2 =)




@ Anonymous:
hahahaha..
ye2..opah jage diri..
weeee..
cucus sume jage diri ye =)

My Name is Mar said...

Dia suh tido tu derrr...
HUhuhuhu...
BTW, kucing tu comel dan memang BERKESAN untuk memanggil aku masuk dan baca..

Musicbrilliant.com

izyan yasmin said...

comelnyaaa meoww . hehe .
namo pening2 laaa :)

aimie amalina said...

@ My Name is Mar :
hahaha..comelkan kocen tu..
wuuu...baek2...



@ izyan yasmin:
wee..
comei ann..
x penin dah syg..hehe =)

CikMiMiey said...

meowwwww ... ololol tiut nye >.<

aimie amalina said...

@ CikMiMiey:
kikiki
tiuut gile!