Saturday, August 6, 2011

poweR puFF geGeL

Bismillahirrahmanirrahim..



The City of Townsville by ~ A-Little-Kitty

fuhhh~
penat salin baju..
ups..
jangan salah paham ye..hihihi..mimi x cakap lucah disini..
salin baju-baju ni
baju sibantal
baju sitilam..
hihihi..almaklum la, nak buat siang memerlukan 1001 alasan kan..hahah..so,, buatlah memalam ni..satu alasan pun x kan adenye..sebb perot sudah bolat comei!hihihi
baju2 sume telah dsiap pakai. Comei jek..sume pakai baju POwer PUff GegeL..errrr...mesti kome dah tawu warne ape kan?
hohoho..
tidak lain dan tidak bukan...opkos la PInk!waaa..mimi?pakai pink?emm..sile angguk pale je lah..heee..Nak wat cam ne..pilihan adek..pakai jela..dari dok bogel je kan..Heee...sekali pandang comeI gak..heheh.
.

.
.

 tapi Nak cite pasal Power Puff Gegel yang comei2 ni..
3 budak pompuan yang comei..
emm..
teringat kat sorang yang saya x penah jumpe tapi selalu akan ingat die..
kalo die ada..kami dah boleh jadi power puff Gegel..
tapI..ada hikmah yang lebih beso menunggu kat akhirat sinun nanti..
setia menanti mak ayah di pintu syurga nanti
insyaAllah~



akak,
 walau kami x pernah jumpe akak, 
tapi kami tawu, 
akak mesti baek kan,
 sebab tu akak pilih jalan ni,
 kami selalu rindu , sayang akak
moge akak tenang kat sane ye..


4 comments:

Iffah Afeefah said...

ape opah ni..sedih2 lak die

aimie amalina said...

@ Iffah Afeefah :
kikiki
ish..ne de sedihh..senyummmm ni
>_______<

sergeant keroro said...

sedih tu opah, huhu T.T

aimie amalina said...

@ sergeant keroro:
alololo
awat kome yg sedih dr opah ni?
=p