Thursday, August 4, 2011

tolonglaH berUbaH pose2 Ni

Bismillahirrahmanirrahim..



awak..boleh x tolong saye?
sekaliiiiii jek..
.

.
.
. geram taw dengan awak ni..
tawu..kal saya geram pon awak buat gak..x buat dengan saya,
awak buat dengan owang lain kan?
..
.
emm..xpe2..


yelah..kalo saya x nak kat awak...
beribu  berjuta lagi owang nak kat awak kan?
.
.
.
 xpela..saya sedar sape saya..
awak boleh idup tanpa saya..
saya je kekadang x leh hidup tanpa awak..
.
.
..
 emm..tapi plisss..


cubelah kekadang be nice kat saye..
teutama bolan2 pose ni..
saya x mo tambah dosa yang dah sedia banyak ni..
saya amat perlukan awak..
aishh...
.


.
.
 nak kate kite dok kawasan x ckup kemudahan..
Kota Kinabalu kot...dah tercongok suria sabah ala2 suria Klcc tu kat sini..
awak nak ape lagi?
x cukup coverage member2..
peh..
saya dengar awak dah makin popular sekarang..
.
..
.
 cube jangan jadi botol susu lupakan bantal busuk bole?
eeeeihh..
berbuih2 mulut cakap pon..
sampai sawan pon..
awak tetap cam tu kan..
..


.
..


 ni saya merayu ni..
plisssssssss sangaaaatttt!.
..
.
.


.
.
..
.
..
.


wahai sayang intan payong gunung meletop,





ha...bek awak BE VERY2 NICE to me ha,
sebelom saya beralih arah ke yang lain,
huh!
(dah beralih arah dari dulu dah..hohohoho)

wuwuwuwuw...
penin2
0.0


11 comments:

myra yusreena said...

hehe..maxis memang camtu..takpe kowt kalo awak curang jap ngan dye..pdn muke dye..wehuu..haha

sergeant keroro said...

merepek pagi-pagi, hehe XD

peachippo said...

hahaha...maxis ting tong eh?
pakai line je senang .pergh kaye..heheh

[sutera kasih] said...

Digi pun bgs bah di KK..cuma d kmpg2 xclear..kalau plg mantap..celcom lerrr hehe

~CiK TiNieY~ said...

akak pun pakai maxis...maxis ni ikut tempat jugak kot coverage die...huhuhu

Kancil 8349 said...

hahaha..ingatkan apa...rupanya si Maxis...biasalah, teknologi makin canggih makin banyak masalah...

Isteri Encek Bard said...

maxis slow kot...

maszull said...

salam lily: biasa la tu lily semua beruk pun sama jer...kalau kena tempat yg coveragenya penuh cptlah die kalau coveragenya lembab maka lembablah jadinya...:)

Kaca Lensa said...

haha.. ak da pki digi 5tahun da.. wlwpon sume org dah beralih arah n msg mahal.. tapi yang penting sayang gler kt digi sebab setiap masa dia ikt kte.. hahaha.. lawak2..

hana sudradjat said...

maxis kadang2 agak gila perangainya.

p/s saya ingatkan apalah tadi =.="


HAHA.

aimie amalina said...

@ myra yusreena:
weeee, jom curang kan!=)




@ sergeant keroro:
hahhaha hakikat neh pakcik!



@ peachippo:
heehehe..tggu den kayo dulu ah =p




@ [sutera kasih] :
bhaaa..dihi la sy nnti kak.celcom mang best!



@ ~CiK TiNieY~:
ha..tulah...tap ni kat kk kot..aigoo..wwuwwuwu



@ Kancil 8349:
heehehhe..tekno2..ish3..



@ Isteri Encek Bard:
weee..
di akui..hehehe =)



@ maszull :
hehehe..ni nasib bukan beruk kak..ni nak kol2 x leh..ayooo



@ Kaca Lensa:
haahahaha
akak kayu mang..pencinta digi nih!



@ hana sudradjat:
hehehehe..ni nk wat owg pon jadi gile..ayoo..hehehe