Thursday, August 4, 2011

wahai si comel

Bismillahirrahmanirrahim..



sayang..
ingat ye..
kamu ibarat bunge-bunge di taman
walau kamu berduri
tapi kamu tetap dipuja..
kamu tetap indah walau kamu tidak wangi
sebab sudah termaktub kamu memang indah
mungkin tiap bunge yang lain x macam kamu
tapi
kamu tetap bunge untuk hat orang tua mu..
disaat orang mencabut membuang kelopak2 mu itu..
mereka sebenanrnye sedang menguji ketabahan kamu..
menguji ketegaran kamu sebagai muuungee..
saya x pandai pujukk
tapi saya tergerak nak tulis ini untuk kamu..
please don't cry k!
sayang diri..
baru dapat sayang orang lain..
sayang kamu juge!
=.<


weeeee~ untuk kamu cik diya =)





8 comments:

NasZ said...

sweeeettnya..

MOHD NASER.com

Nurasyiqin said...

wah speselnye cik diya..hehe

Rai said...

haaa...ada buat salah ek.. :P

jom join bloglist

fae jamal said...

sweet!;D
untuk fae takde ke?;P

maszull said...

slm...so sweetnya special betul cik diya tu yer....:)

aimie amalina said...

@ NasZ:
kikiki =)




@ Nurasyiqin:
>__________________<




@ Rai:
ait2..ne de..sje isi mse lapang..hehehe


@ fae jamal :
kiki..nak ek?
bole2..nnti kite wat eh =)



@maszull:
hehehe...sje je kak..heeee =)



@

diya said...

wah~
*blushing*

tiba tiba rasa bersemangat waja ! heheee ..
terima kaseh , walau sedikit saje kata2, meninggalkan kesan dlm hati sy.

betol ;
sy sayang diri sy , keluarga sy juga mcm tu . tak ada setanding itu semua :))

aimie amalina said...

@ diya:
weeeee~
baguslah cam tu...
yiiihaaa! =))