Monday, August 1, 2011

eh awak ni boLeh ke?

Bismillahirrahmanirrahim..


"adek maw cari apa..sambung belajar ya dek..kami tawarkan blablabla...."
" err encek..saya maw mohon kerja.."
"erkk~ oh..yaka...kelayakan adek apa.."

" saya dari UTM, amek electrical engineering.."
" er..oooo..ingat amik bisnes tadi..bha..bole bha kalo maw mohon ini tapi kecik saja ni..bole ka kerja?"
"erk..insyaAllah encek, kalo diberi peluang" (sambil senyum pelik, hohohoho)


Ed isn't short.. geez by ~ The Orange wolf





hohohoho~ saya ni cam x bole keje ye?
waaaa~
apakah yang diharus dilakukan?
membesarkan diri?
gemok boleh la..nak jadi Tinggi tu~ erk,cam payoh..gigi bongsu dah tumbuh, cam dah x bole nak panjangkan diri yang kemetot ni..
huk3.. gi mane2 pon, mesti owang ingat cam budak sekolah~
aishh...adek yang berdiri kat sebelah yang ditanya nak keje ke x..yang umo 23 dok tertonggok kat sebelah ni x ditanye pon~
huuuuu, sedey T______T

The Feast Animated Film by ~ Vandad Farhady

tapi x semualah memandang daripada sudut begitu kan?
huuuu~
moge tidak ade lagi yang ragu2 nak bagi koje kat saya sebab saya kecik!
huk3
nak wat cam ne, tuhan dah bagi cam ni annn2..
kemetot dari kecik agi..wuwuwuw
syuukur an2!
kemetot pon~ yang penting sihat!
huuuuu..
takkan nak makan scott emulsion agi?
dah makan, x panjang2 gak..wuuuu
height gain?emmm
bole la...nanti try2 an..hehehe
~


14 comments:

Nor Fadila Rosli said...

hehe..ila singgah sini pulak..:)
kecik2 cili padi orang kata..
biar kecik asalkan berani.. tak kiralah kite panjang ke,kecik ke, lebar ke xcukup lebar ke yang penting kite sihat kan..:) sy terime aimi dengan seadanya...:)

syarifahsidrus said...

ala..orang kecik jugak,nanti susah nak kerja ke? eheheh

sleeping_maniac90 said...

alorhhh
jgn sdey..
best la jdik org kecik nih sbb awet muda tau..
ngeh3..

p/s : tp kdg2 skit hti gak kalo org ejek2.. xpe, daku mengerti sbb ak pun kecik jugak hahaha

Sunah Sakura said...

aiyokkk...kakak mu ini lagi kecikkkk!

SimplySeoul said...

Sy pun berbadan rendang je, sering disalahertikan....huhu.

aiman said...

hehe..

Bidadari Syurga said...

sama clublah kita... ada tu insyallah... chaiyok2... org kata kan... yg cecomel tak berapa nak tinggi nie selalunya awek muda... huhuhuhuhu....

tia @ Ini Kisah Tia said...

kemetot itu comel okey :)

Wanie said...

huhu..ape la tgk org dari luaran..badan kecik tak semestinye umo pn kecik..keke

K O R I E said...

hehe.mesti comel jea kan..
xpew pun..bkn smua kerja mengikut ketinggian kan.. so jg fikir banyak k.. mesti ada je rezeki kt mana2. Insyaallah.

~~Ticer Wann~~ said...

pakai hi heel yang paling tinggi..baru ada akai.. dia tengok comel sngt tu.. tu yg dia ingat student lagi.. ok what..awet muda gitu.. :)

zareliqa afiqa said...

kecik lar bagus~ comey jek kan..haha,sy sokong mereka yg kecik cz sy pun kecik..huhu -.-
Tp bersyukur sngt2..^^

SoLy SoLicious said...

InsyaAllah adelah rezeki tuk kamu nnti ye :)

aimie amalina said...

@ Nor Fadila Rosli :
heeee!yay!
betol! yang penting berani an...
wee...comei die dok cakap2..hehee




@ syarifahsidrus:
kiki..
x delah...x jugak syg :)



@ sleeping_maniac90:
haaa..
taw x pe..hehehe
paham an..kiki
alolo..x sedey dah =)



@Sunah Sakura:
hahaha..
x pe..akak sunah comei!



@ aiman:
hehehe ye man =p




@ Bidadari Syurga:
wuwuwu...ye kak!
chaiyok3!
kekalkan awet mude!yay!hahaha



@ tia @ Ini Kisah Tia:
hahaha..okeh bosh!



@ Wanie:
wee~ betol! saya dah 23..heee =p



@ K O R I E:
insyaAllh kan!
wee~ tula..moge ade rezeki saye kan =)


@ ~~Ticer Wann~~:
hahhaa..lawok ah ticer ni
paling tinggi ye..okeh bosh!
nanti mie g cari!
haiyaaakk!



@ zareliqa afiqa:
hehehe..
kite senasib ye =)
syukur >___<



@SoLy SoLicious:
insyaAllah cek soly kan!=)