Monday, August 1, 2011

lagi SEjam

Bismillahirrahmanirrahim..

segaq bile dah mandi aih~ 
kome..jangan mandi lewat2, nanti makruh, ha..dah dok dalam bilik ayo tu jangan  pulak ase dok kat playground kan..hehehe..pon makruh gak...=)
..tadi cam ase dok dalam zone koma jek..hahaha
bukan lapo ke ape..
penat dok layan budak beso yang cam budak kecik ni..~ si kurtia..
weee~
waa..lagi sejam, nak buka poce!
hehehe...untuk wilayah SABAH ye~
kikiki..
dah berderet yang ISlam, bukan ISlam berduyun-duyun membawa kaki dan tangan ke bazar ramadhan.
Panjang mane bazar?
huiiih, jangan cite, cam nak wat keteapi x bergerak jek asenye..heee..

CAm Yang BErbahagia Ustaz HAsan Din cakap kat Tb semalam,
bulan RAmadhan ni untuk semua umat manusia,
bawa rezeki untuk semua umat manusia
Contoh: kite beli2 barang runcit kat dekat kedai Ah choi ke ah cheng ke, so.. memberi rezeki kepada deme gak kan?
sungguh Mulia Tuhan tu kan?
rezeki untuk sume, x ade langsung erti pilih kasih
Subhanallah
>_______________<

Mak ni adelah beli kueh siket2, untuk si kecik nih~hehe
memandangkan nak tunaikan niat sendiri  yang MAK TOLONG HENGATKAN pagi tadi~huuu
kene jage makan ah!
nak kurusss!
hahaha..
nak gamba convo nanti nampak comei!
hahahaha
wuuuu~ so..makan siket2 jeklah annn~
(tahan jeklah mimi...wuuuuu)


kome makan ape weh?

>______________________<




7 comments:

Bidadari Syurga said...

mujur niat puasa... huhhu... selamat berbuka puasa adik

Bidadari Syurga said...

1stttttttttttt... yippi....

aimie amalina said...

@ Bidadari Syurga:
hahhhaa
gembireeee die...
akak cayanggg!
cmat buka poceeeee!=)

aiman said...

selamat berbuka.. sini lagi sejam jugak..

aimie amalina said...

@ aiman:
weee
camat bukeee!
>________<

My Name is Mar said...

Hahahaha:D
Macam adik-adik lah aimie ni kira waktu jam buka poserrr...
Takpe.. Tomeyh...

Orang berbudi, Kita Berbahasa.. Orang MENYANYI?

aimie amalina said...

@ My Name is Mar :
*maluuuuuuuuu*
hhihihih =p