Wednesday, August 10, 2011

i'm sorry

bIsmillahirrahmanirrahim...



Im sorry by ~ Mayain



Maaf..
sorry..
coweeee
soweee...

sumenye membawa maksud yang sama kan?
Tak tahulah kenapa..bila orang mengutarakan ucapan maaf kat saya..saya ase sedih sangat.. huuuu T____T
sedih sebab ape...emm..Tu yang payah nak jawab tu..
Tidak semua perasaan manusia mampu diekspresikan dengan kata-kata. Kekadang hanya mampu merasa, tapi tak mampu nak membicarakannya kan?

Macam tu jugak lah perasaan yang saya alami bila ada orang minta maaf dengan saya..
Jangan ye..
Saya pun tak sempurna cam owang lain.. Saya pun buat salah cam orang lain buat.. Saya pun masih mencari-cari macam mana nak jadi manusia yang terbaek dalam hidup ni..
sekalipon die salah dan seharusnya die perlu meminta maaf..
biarlah kesalahan nye berlalu ditelan masa..di bawa angin menderu sekilas awan di langit..

Kita kawan kan?
Jangan utarakan maaf ye. Sebab saya sayang kawan-kawan saya. huuuu.. T___T
Mungkin perlakuan salah tu perlu ucapan maaf.. Ye..x salah untuk ucap maaf itukan...
Sesungguhnya perkara yang paling sukar untuk dilakukan oleh tiap-tiap manusia itu..memaafkan..dan memohon maaf..

SEbab tu..saya risau sangat orang minta maaf dengan saya..
xpe..kalo salah kite same-same ubah..kite same-same jadi baekk ye!
saya tolong awak..awak tolong saya okeh!
barulah jadi BFF. BUkan Paris Hilton jek ada BFF..saya pon ade BFF gak!

sape nak jadi bFF cek mimi?

heee~

12 comments:

NA said...

Kak Wina nak jadi bff Cik Mimito :)

Penyertaan maaf perlu supaya tiada salah yang tidak dimaafkan.

-wina1979-

Iffah Afeefah said...

erk
bff ngn opah cm tk kene

jdila opah spjg mse je eh

aimie amalina said...

@ NA:
he..
jadi bff akak jugak!
huuu..betol tu kak =.<



@ Iffah Afeefah:
aiyaaaak!
hahaha..opah pon opah la =p

Cik Sara said...

hahaha...bestfrendforever? me(?)

aimie amalina said...

@ Cik Sara:
weee..
come2!
u owes my BFF saraaaa chaaann!

Niena Pengembara Ilahi said...

akak maafkan .. :D


kte kna slalu mmtak maaf ngan org, kekadang tu wlau kte xsalah.. xrugi kte mnta maaf dri org :)

Wanz Mejuez said...

hadapi semua dengan senyuman... >_<

~~Ticer Wann~~ said...

hmm... maaf susah diungkap.. tapi tenang setelah diucap.. apapun moga kita menjadi orang yang pemaaf.. :)

BFF- ticer nak bleh? ;)

Bidadari Syurga said...

bff? angkat tangan...

aimie amalina said...

@ Niena Pengembara Ilahi :
wee..maceh akak!
betol tu kak =)



@ Wanz Mejuez:
wee..
betol!
senyummmmmm =)




@ ~~Ticer Wann~~:
hee..betol tu ticer!
kalimah yang unik!

weee..boleh! ticer bff mimi =)



@ Bidadari Syurga:
weee..bff lagi sowg! =)

CikMiMiey said...

nak jadik BFF kak mimito boleyh ?? hee... maaf salah silap gurau senda mimi kecil ni * akak ade feel sedeyh x mimi cakap camtuh .. muehehehe :)

aimie amalina said...

@ CikMiMiey:
hahaha..agak ah..senap kat situ..kikiki

boleh syg...u my bff!weee