Friday, August 5, 2011

potpetpotpet

Bismillahirrahmanirrahim..





comei an bebudak nih?~ weee..kawan bagi..kiki..so..x tawu sumber..hahaha



maseh ingat lagi disaat bebudak sume syok main tengah padang..
tetibe saya ditinggalkan sowang-sowang..
wuuuu
sungguh x pandai berkawan
"amalina..buat ape tengah2 tu..sabrina..g kawan dengan amalina tuh"
jerit makcik jiran sebelah punye sebelah kat rumah..
heee~ betol..x pandai nak berkawan..
sikit-sikit balik umah..
"mak..dorang x nak kawan dengan ina..wuwuwuwuwu" (naness!)
hahahaha....
.
.
.
.
 sampai la masuk sekolah, dah lain dah..mungkin dah besar sikit kan~
dah jadi over DOSE cakap banyak
.
.
.
 sampai jumpe kat Fb

"ha..kamu yang cakap banyak tu kan kat kelas 3 hanafi dulu..ye2..kamu peramah.."
gulppp~ cakap banyak terus dapat pangkat tuh..
hahaha..x pelah, memang pon, nape nak nafikan yang benar,,,kikiki.
.
.
.
 sampai kat U
ada junior tego kat Fb sebab saya x ingat die..mean x ingat name..hehe
"ala..akak ade tego saya mase saya sorang2 makan ari tuuu"
erk?ade eyh?hahahah..punyela banyak cakap sampai x sedo dah..junior mane satu aku dah tego ni...
.
.
.
.
.
 gi pulak umah kawan baek..
mak die tego..
"mak tengok, die tu banyak cakapp ha.."
pehhhh~ malu den!hahahaha..mang x dapa dinafikan lagi saya banyak cakap
kikikiki...adehhhh~


semoga kata-kata yang dilontarkan dari anak tekak ini 
tidak menyakiti orang lain,
 tidak membebankan orang lain tapi menggembirakan orang lain
tidak membawa ke arah yang tidak baek..

wuwuwuw
hope so!
mang sesuai la aku buat belog, x de owang nak cakap..cakap kat belog..kikiki






6 comments:

syarifahsidrus said...

terlebih peramah pulak ye..hhehehe...

fRaMe+LenSeS said...

waahh pemes upanya kawan nadh ni.. hehe

CikMiMiey said...

ahaha .. tak pasai pasai dapat pangkat kan ... tuu lahhh peramah sgt !! kikiki ~

aimie amalina said...

@ syarifahsidrus:
hahahaha
tula pasalnye..heheh




@ fRaMe+LenSeS:
weeee
banyak ckp!heheh



@ CikMiMiey:
cakap,cakap,cakap,hahahhaha
adoiiii

[sutera kasih] said...

aimie memang kuat potpetpotpet dulu..kalo tak, tak la akak kenal aimie hhehe

aimie amalina said...

@ [sutera kasih] :
tulah
kakakak
malu saye..kiki =p