Friday, August 5, 2011

ZauJku

Bismillahirrahmanirrahim..



weeewiit!
ternyata benar kat-kata orang disekeliling ku yang diriku cakap banyak or banyak cakap
hahahha
sebab nye:.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
 tadaaaa!

dah tiBe ke entri yang 400~
heee..mang di akui, dalam 2 bulan lebih ini~
semangat PATRIOTISME BLOG amat mendalam sekali dalam jiwa dan sanubari nih..
weee~ suke sangat!
sebab dapat kongsi cite+pengalaman+ilmu dengan beribu, berjuta kawan dari seluruh Negara tapi setakat nih Malaysia jela kan..
kikiki..



untuk entri yang ke 400 ini:

Macro world by ~ Naytha


ku tahu diriku bukan yang sempurna buat mu..
ku tahu diri ini masih perlu ditampung dengan ilmu
ku juga tahu diri ku ini tidak secantik rupawan yang lain disana disinun
namun
disudut hati
diriku hanya ada hati yang terus menanti mu~
ibarat embun yang menitis di hening mentari tiba~
bakal Zauj ku~
aku mahu menjadi zaujah yang menghiasi kehidupan mu 
di dunia mahuun di  akhirat kelak


weeee~


happy Blogging!
>__________________<





14 comments:

fRaMe+LenSeS said...

lawa la gambaQ tu. weee~~

Puteri said...

^_^ untuk si dia..

syrupmasin said...

fuyoo cantek gmbar tuh :)

CikMiMiey said...

pheewitttt kak mimi !!!! tuk bakal zauj yerk ? mimi doakan moge kak mimi dpt bakal zauj soleh , kacak dari segala rupa lah , insyaallah ^^

JIJI YU said...

jap2..ape kaitan 400 ngn zaujah ek

NA said...

Cepatnya dah 400. Rasa macam baru semalam komen tulisan ke 300.

Semoga istiqamah yer. Hehe nampaknya tak dapat Kak Wina menandingi kerajinan Mimi dalam menulis. Teruskan menulis tulisan yang berguna tau :)

-wina1979-

aimie amalina said...

@ fRaMe+LenSeS:
lawa kan!



@ Puteri :
heeee
>_________________<




@ syrupmasin:
huhu..cantek2!




@ CikMiMiey:
weeeeee
insyaAllah dea!
hahha..malu plak
>____<




@ JIJI YU:
hahahaha..
x de kaitan..saje =p



@ NA:
hehehehe..
x delah kak..owg x de koje ni cam nilah kak..kikiki
ayooo..
suke dpt kenal akak!
>___<

aiman said...

dok terpikir jugak apa kaitan nya.. tp xpa.. teruskan berkarya..

aimie amalina said...

@ aiman:
kikiki
x de kaitan la aiman =)

Cik Sara said...

memang tengah semangat patriotisme blog sungguh. Dah jadi antu blog apa? Kami yang dekat 2 tahun blogging pun tak cecah 300..

Haaa..itulah, dulu cakap kat orang dok tok tek mendelah kat blog.. sekrang dia plak yang dah lawan kita.. aiyark...

Kurangkan bercakap di bulan puasa.. ayuh tambahkan penulisan.. hahaha

aimie amalina said...

@ Cik Sara :
kikikiki
aiyaaaakkkk
akak air!!!!
kamu lah ni..bg saya virus tu
waaaaa...sudah x bole tahan nih..
kikiki
baek2!
haippp!

sergeant keroro said...

lajunya dah 400. serius laju. keh3

[sutera kasih] said...

gile ahhh aimie..400 ratus dhhhh

akak 4 ratus tu dua tahon pya kot hehe

aimie amalina said...

@ sergeant keroro:
160km/j, kikikiki =p



@ [sutera kasih] :
hahahaa..
akak..ni mimi ni tahap gian taip..kiki =p