Tuesday, August 9, 2011

teriNgat s22-105B

Bismillahirrahmanirrahim..



Miss You by ~ Anarchsoul

tiap-tiap malam bunyi owang merempit..
tapi bilik tetap cool.
budak-budak selalu dok melepak..
meja study = beso+berlapis2+balut supaya nmpak sume biru..heee
katil = single, tido pon x ganas sebab takot jatoh, lapik cadar biru, "factory of dream", 
loker = besi, greng2 bunyi tapi perfect, ngam2 dengan sume stuff walaupon cam lori bergerak..
bizi jek 24 jam..wat asaimen System computer, belom tambah FYP yang haru biru tuh..asek dok ber "GIGI BIRU" jek ari2..  sampai x tidoq buat , sampai nak gile, garu-garu pale, tensi g sambung buat kat mcD sampai suboh..huuu
dok kukikukikuki dengan akak kayu, akak air,akak api...alahai..rindu nye la T__T
sebelom tido pasang lilin aroma terapi supaya dapat tido, tapi jiranmate 2 owang tuh  yang tido dulu, tuan bilik x gak dapat tido..adoii..
kalo baring kat katil, nampak panorama cam kat Korea jek bile tengok kat tingkap


aii...
bole x undo balik waktu tuu..
huuuu...
rindu
T____T 



8 comments:

Iffah Afeefah said...

ermmm rindu

tpi tak ley putarkan mse

sbb itu adelah ktentuan tuhan tok kite opah

Panggil aku Han said...

emm..baca entri ni teringgat dekat mmbr2...T_T

aimie amalina said...

@ Iffah Afeefah:
huuu
betol tu kak ngah,
mampu di kenang je kan..

aimie amalina said...

@Panggil aku Han:
huuu..
rindu kan cek han =(

mr.ninja ^___^ said...

i miss u too ^___^

aimie amalina said...

@ mr.ninja ^___^:
weeee..
cek ninja!
miss u alot =)

shafiqabdshukor said...

rindu kat KTC UTM..

aimie amalina said...

@ shafiqabdshukor:
rindu jugak =(