Sunday, August 7, 2011

tunDuk, haippppp

Bismillahirrahmanirrahim..




huwaaa, aip3 totop mulot!setan x de pon, wajib totop molot, nanti langau ,masuk, naya je kene operate an..huhu.

be.quiet. by ~ humannotdancer


pink nye si rose ni an. heeee..Saya  xde lah penggemo ros sangat tapi kalo ada owang bagi tu boleeeeela..Heee...SEbab saya suke Lily lagi >___<

Apa yang lain dengan gambo ni?
X delah lain pon. Tapi cube tempat kite dok dalam roh si ros ni. Ape agaknye yang die sedang alami sekarang nih.Ala, kome mesti tengok title tu ann..Hahaha, tawuuu dok. Ye. Diam. Tunduk patoh je ke bawah, diam seribu Bahasa tanpa kata keluar dari Jiwa. Ecewah, panjang beno explaination tu aih..

Mungkin kekadang tunduk dan patoh ni perlu ada dalam jiwa kan?
yeke?ikot kome la nak hangguk ke nak teleng-teleng ke kan.Weee..sume ade hak Pengguna yang KPDN bagi, eh, yang Tuhan bagi pon jangan lupe.

kenaPa saya cakap perlu? Sebab sesetengah hal memerlukan analisis . Diam tunduk dan patoh tu bukan soh ikot telunjuk owang sebutir-sebutir, Yang salah pon ikot. NO! bukan itu. Diam tunduk dan patoh memberi ruang kepada otak untuk mencerna sebaik-baik tindakan rasional yang perlu dilakukan. Dan puas tonggang tebalik pk, baru hambooooooooorr!hahaa. Hammbor bukan soh siram owang dengan air cendol, tapi hamburan, berupa buah fikiran yang logik dan diterima akal. Barulah owang "wa tabik sama luuu laaa" =p

NO2, bukan nak makan PUJI! no2, itu hanya menimbulkan riak plak dihati. tetapi membajak persefahaman, kedamaian,keharmonian.  Bercakap gune akal bukan guna takal okeh!

ntah ape yang mimi merepek ni kan sebab mata dah semakin panda. Mang dasar cakap banyak.Mata nak katop pon gatai nak tambah entri..gawat2..



5 comments:

Iffah Afeefah said...

betol tu opah

kite slalu lupe nk tunduk

tp kdg slah tunduk

bende jht kte ikt

hurmm tdola opah oit

sergeant keroro said...

opah kena tido da ni, keh3

maszull said...

slm aimie: hehehe aimie dah mula nak lelap (mengantuk yer)cian aimie...
mama pun dah rasa mcm nak terlelap depan lappy ni tapi teringatkn baju kat dlm wasing mechine tu...:)

[sutera kasih] said...

aimie post entri dlm sehari berapa kali?perghh smpai akak tak tekejar tau hehe laju bebeno aimie ni..

aimie kan suka lily :P

aimie amalina said...

@ Iffah Afeefah :
heheh
tunuduk tapi teleng kiri kanan juga =)
wee..
opah dh mangon la ..kiki




@ sergeant keroro :
weeee
opah dh mangon la boboi =p



@ maszull :
wassalam mama
hehhe..
tula..lega dh tido...dan dh mangon..kiki




@ [sutera kasih]:
kikiki
x tawulah kak..tgk lah tgn ni menaip..kikiki
=p

heee..betol! suke lily!