Friday, August 5, 2011

MaCam-maCam La

Bismillahirrahmanirrahim..




adoyaaaiii~sekarang ni macam-macam isu..
huuuu
penat den..
sampai kan opah kat kampung:

"ha..sayo tu ina...cuci lame2 sikit..."
.
.
.
.
 30 minit pas tu.
.
.
.
 "ha..bawu masak taw"

~pehh...30 minit rendam dalam air garam..hahaha..punyelah opah x pecaye dengan mende-mende sekarang ni, mimi tengok sampai lebo dah sawi tu..hahah
x kate kat opah la nape die wat macam tu..
sebab  dah macam-macam isu sekarang nih..

dulu bole makan  sekanag da x bole makan..
dulu bole gune sekarang da  x bole gune ....

hayooo~ serba sedikit ni menyusahkan pengguna sebenarnye kan..aduhai~
dari Isi perot, jadi darah daging..so..kene cari makanan yang halal lagi bersih kan?
kalo bende2 lain, yela, x pasal2 nak kene samak~ aii..hati2 la ye..

cop Halal sekarang pon dah macam heleh2 jek owang  boh tampal Betol ke idok..x de sape yang tawu..melainkan owang si pembuat makanan dan Tuhan je tawu..~
sian kat pengguna kan..
wuwuwuwu
tamo2!
saya nak isi perot saya sehat, bersih dan halal  walau saya gomok!huhuhu..

saya harap, Pihak-pihak terlibat perihatin dengan pengguna cam kami ni kan.
saya harap pihak-pihak ni mengamalkan konsep
"cubit peha kanan, ouch! sakit la peha kiri i "
weeeee
kan2?



11 comments:

H.J said...

ye ke cubit paha kanan sakit gak paha kiri..pelik tu..haha..terjah balik..ehe

syrupmasin said...

ermm..pengguna kene hati dan kene pandai milih :)

Nurnajwa said...

Knpe la diorg ni amek mudah je, mcm2 mknn tak boleh mkn nnt T^T

aimie amalina said...

@ H.J:
hahaha
sebb tu suh jadi cam tu!=p



@ syrupmasin:
betol!
pengguna alert jek.



@Nurnajwa:
betol!
akhirnye pengguna terkapai2

CikMiMiey said...

cian uh kat kita sebagai pengguna yang berhemah :)

aimie amalina said...

@ CikMiMiey:
tula..
kesian2..heeee

[sutera kasih] said...

kita sebagai pengguna ada hak..kesian kalau hak pengguna tidak dipedulikan

Ezad Skytech said...

tidak sepatutnya perkara macam ni berlaku..isu halal pon boleh dipermainkan..kesian pengguna Islam di Malaysia nanti.. =_=

aimie amalina said...

@ [sutera kasih]:
betol2!
sokong dgn ckp kak yanti =)



@ Ezad Skytech :
weeee..
sokong ckap cek ezad jugee!

AzatLazat said...

lepas ni kena ada cop sirim pulak
baru betol2 boleh dipercayai
hehehe

aimie amalina said...

@ AzatLazat :
hahahah
arap sirim BERSIH la dgn sume ni =)