Friday, August 5, 2011

dari LenSa Seoul = 7

Bismillahirrahmanirrahim..



weeee~
usai sudah kan 5 ramadhan..heee...nak dekat seminggu dah..
semoga kite sume dapat menjalaninye dengan sepenuh jiwo dan rago na..
heee..
jom jenjalan nak?
heeee
nak sambung cite lagi pasal siuuuuuullll = Seoul





okeh..dudok bersile sumee....opah nak cite ni!(terpengaruh dek iffah neh..hahah)


1) yang atas pinggan merah tu adalah mende2 untuk buat KImchi..sumpah..x suke!hahaha..Tapi nak wat cam ne kan..dah sampai korea..cube ah..x cube rugi pulok..Ye terdiri daripada sayor jeruk.. or kubis jeruk tu yang dilumur2 dengan sambal ala2 belacan la kalo kat Malaysia ni..wuwuwu


2) opkosla gambo salji yang jatoh kat pokok..aiii..x abeh2 addict dengan salji mimi ni kan..heee..nak wat cam mane..jaaakuuunn =p

3) weee..begambo dengan budak2 comey korea..heeee..deme pon nak g melawat muzium Sains tu..asenye cam kami jek owang beso g lawat muzium yang ade roket2 tu.. Yang lain sume budok2 tadika jek..wuwuwuw...xpelah...pelancong kan nih? x kesah la lawat mane pon kan?kiki


4) Ape gajoh tu buat kat situ?hahaha..mesti sangka gajah tu hidup ann..Tapi tu replika je..hehehee..kat Dongguk UNiversity..Gajah ni cam dewa jugaklah bagi deme.

yang lain-lain tu gambo-gambo comei sepanjang ke korea~
weeee
>_______________________<

waaa..mang  nak cite lagi nih..tapi ase nak cite len kali ah..
nanti kome borink plak..weeee


7 comments:

bloghok said...

wachaaaaaaaaa

anismelon said...

waaa..stdy kat sane ke??best nyeee

aimie amalina said...

@ bloghok:
wichiiiiii!



@ anismelon:
x lah...
heheh..jalan2 kat sane mse belajo anis =)

NasZ said...

wah..teringin nak g korea. lama dah tapi takde peluang dan bajet.

MOHD NASER.com

aimie amalina said...

@ NasZ :
weee
bole2..kumpul duet=)
insyaAllah...x delah mahai mane sebenanye =)

Srikandi Cinta said...

wahhh.. bertuahnya dapat pergi sana...

overrrseaa lahh huhu

aimie amalina said...

@ Srikandi Cinta :
hehehe
alhamdulillah kak =)