Friday, August 12, 2011

we'll be a DreAM

BIsmillahirrahmanirrahim..






When the lights go out
We'll be safe and sound
We'll take control of the world
Like it's all we have to hold on to
And we'll be a dream...


ups~heee..sile jangan kaitkan lagu ini dengan sape-sape ye..heeee..terlintas..Cam bes pulak.. We'll be a dream.. Kita akan menjadi impian, apakah? cam pelik no jek bunyi jek..
heee..pas ditelek-telek lirik lagu, ehem-ehem, ini untuk mereka-mereka yang "tenet"..heee..Tapi saya nak ubah lagu ni untuk saya dan kawan-kawan saya ahh!

Sapelah kita juga tanpa kawan-kawan. Ada kawan ada lawan. Standard la kan. This is lIfe beb, bukannye sorga ke ape..sumeee baek2 aje.. ~
Ada kawan yang mampu menjadi tulang belakang dikala salah satu tulang patah..Ada pulak kawan yang jadi cerucuk-cerucuk kat tulang. Baek buruk pon, mereka masih ~kawan kan?

teringat detik-detik terakhir kat sri putri, saya dengan mereka-mereka ini. Kira, ni mang geng paling kuat ah! hahha..x ah..geng yang terdiri dari Yakuza-yakuza..heee.. Saat tu mang sadis nyela..tiada kata2.. hanya pelukan dan tangisan je.huuu..Yela..x tawu bile nak jumpe lagi an..InsyaAllah convo nanti la! yay! x sabar nak nunggu september..

Yang sorang ni, elemen API : mang garang ah..heee..selalu marah saya itu ini, tapi yang garang ni jugakla yang amik berat..ko sakit ke mie, jom g klinik.. Aduhaii..x pernah langsung kenal ase lelah ase nak tolong membe nih, rindu plak kat cek AFP hitam tu..heee

Yang sorang ni, elemen AYAQ: ngam la dengan owang kedah nye..heee.. die blogger gak..heee.. kelembutan x membatasi ketegasan dalam diri dia.. sifatnye cam air tulah ikatkan kami nih! Dengan loghat kedah tula..jadi jiran depan bilik saya.

Yang sorang ni elemen KAYU: just same like me!hahaha.. owang cakap ape x reti nak lawan..senyaap jek..Umah die banyak arnab!hahaha..sukeee...titi, nak seko?heee.. yang ni pulak jiran sebelah bilik.Pantang nampak owang senang, soj bancuh kopi..hahah..=.<

Yang sorang ni elemen TANAH: heeee..orang nye style gitu.. kecikk jek..Hahah..dengan kenari nye kesana kemari..x segan die nak kwan dengan owang kampung cam mimi nih!haha..kalo die dengar ni mesti marah..Kebab kamu terbaeeek lah!hihi.

Saya harap..di satu saat, saya memulakan langkah saya dalam dunia pekerjaan nanti..saya akan jumpe orang-orang seperti mereka ini.. Walau berbeza..Tapi mereka masih kawan.!

~bestfriend forever~




p/s: auto-publish jugokkkkk~



7 comments:

Firdaus Life said...

freaky elemen api. sangat garang. wuahahaha

aamalinaazman said...

@ Freaky:
takoooottttt... 0.0

aiman said...

saya nak elemen pelangi.. :)

AzatLazat said...

macam mambang je
ahahahaha
guro2
:P

myra yusreena said...

kite api gak..cepat marah tapi cepat reda..hehe *tetibee

moge psahabatan korang bkekalan yerpss ;)

Unknown said...

elemen tanah yeah

erk betl ke

opah jgnla updte banyak sgt

tak terbace

aamalinaazman said...

@ aiman :
okeh..wat sendiri =p



@ AzatLazat :
hahha..x habeh2 dengki! =p



@ myra yusreena:
wee..bole jadi akak api la..hee..insyaAllah =)


@ Iffah Afeefah :
ooo..tanah ke?
kiki..ye2..baek2...hehehe