Tuesday, September 13, 2011

tak tawu nak buat yang mane satu?

Bismillahirrahmanirrahim..





kekadang bila tahap ni, tahap dah tak tahu nak buat  mane satu jadi parah gak weh...huuu..mana taknye...:

1) mase tengah taip-taip entri yang nak dihupdate sambil makan kueh raya, baru teringat, tak pi balas lagi kunjungan sahabat-sahabat kesayangan yang mai komen kat belog..huuu

2) Tak pelah, dah teringat tu,benti naip sat, pi tengok sapa yang komen kat entri, balas balik la kunjungan deme tu,sian kat deme susah-sudah bace entri mimi ni..=]
jenjalan punye jenjalan, ups,lupe lagiii.. ada tabs yang dah terbuka kat atas dari tadi-tadi lagi tapi tak bace lagi macam FB, SPA, UTM, dan sekufu dengannye.... aiyaaaakkk!

3) okeh, benti sat jenjalan kat owang yang mai komen, pi tengok dulu tabs yang terbuka dari -dari tadi lagi..tetibe teringat, aiyaak, kat belog list pon tak jengah lagi.. huuu..kang terlepas cite bes plak!aiyaaaaakkkkk..

4) okeh, benti dari bace kat tabs tu, pi jengah pulak bloglist-bloglist mimi yang 3 berderet tu, Kuntuman LiLy, Xylem Lily ngan Shawal bersama Lily tu.. komen punye komen.. aiyaaakkk! apa dah jadi dengan entri yang aku tulis sekerat tadi.. patah balik pi no.1..


Aitooooooo~ huhu, macam tu ke blogger?hihihi..almaklum la saya budak baru belajar. Kekadang mengekek sendiri bile tulih entri sendiri.. Hayoo..SS sungguh saya..huu..malu 2 saat jap..heee.. 

MAtlamat saya: boleh singgah ke semua blog kengkawan maya saya, boleh komen lelaju kat entri deme, boleh jadi kawan baik  dan comei untuk deme walau saya tak delah baik  dan comei cam senowwhite kan..huuu..di samping berkongsi cecite saya kat "keranaLiLy" ni..heee...

Walaubagaimanapun.sedaya upaya saya untuk menjejakkan tapak kaki maya saya ke belog kekome sumeee ye.. Arap, ampun dan maaf kalau sekiranya lewat saya ke sana ye.. Sesungguhnya saya mahu berbuat sedemian secepat yang mungkin selagi saya mampu, selagi saya ada nafsu berbelog ni..heeee.. 

Ape-ape pon, terimaa kasih sangat-sangat yang sudi cecuri mase, leluang masa, bebuang masa mai Sini. Ampun dan maaf juga kalo entri-entri teman tak sehebat kome, tak sepower deme-deme yang lain. Saya masih mencuba dan mencuba menjadi blogger yang kenal diri sendiri, yang kenal citerasa pembace, dan memberikan yang terbaik untuk kome....Mudah-mudahan kan..InsyaAllah...

Apa ntah yang ngarut ni..heee.. Tapi, insyaAllah datang, yang benar dari hati kecik mimi.. Wallahua'lam..



11 comments:

Lia Irdelia said...

wahahhaa.. seorang blogger yang bagus.. dan hebat!!! :)

NA said...

Hehe Kak Wina pernah gak rasa macam Mimi.

Takpe ambil masa. Kita bukannya superman leh buat semua serentak. Kak Wina pun kadang-kadang lambat masuk blog Mimito.

P.S: Jangan patah jari tau. Klik sana klik sini. Hihi...

-wina1979-

Cik Sara said...

whoa! rajin kamu ye.. saya dah tak terlarat nak membuat semuanya sekali harung.. selalu blogwalking petang2x..entrie kuar waktu malam.. kalau rajin lah..

Kalaulah bercakap je bleh hasilkan entrie, mesti beratus-ratus dah entri yang kuar..hik hik hik..

Unknown said...

aku de mase sejam je sehari utk blog.. :(

nurshaf said...

pergh, kalah la org yang bekerja,haha,,,sangat busy kan, nak menjaga hati org lain, bagus2 mie ni prihatin orgnye

Nadzirah Kamarazaman ( NK ) said...

busynye...hehee..
tapi bagus..keep it up :)

Nilam suhana said...

wah bagusnya.. thanks yer menjengah blog saya.. hehehhe... saya pon sama jer kadang2.. tapi memang tak cukup masa nak terjah semua blog yang disukai, diminati dan yang baik hati.. internet nih slow sangt.. huhu..:)

Unknown said...

same2 , aku pun kdg2 blurr tyme update , haha

kura said...

amboi. bz nya kak ni! heheh.

Niena Muhammad said...

hehehe akak pn camtu gak ..

sama je smua kot ?

Unknown said...

aku pon kekadang pening jgk.tp kekadang dgn rajin blogwalking kita akn dpt idea baghu