Wednesday, September 7, 2011

yang Jauh dah beraya..yang dekat dok lagi?

Bismillahirrahmanirrahim..





aiyaaaakkkk!
aku cinta pada mu..huuuuu...aku cinta pada mu apak..Huuu...Dah lame tak beraya dengan apak. huu...Tak beraya mean..sepanjang seminggu petama shawal mesti tak raya dengan apak..Huu..nak wat canne.. dulu sebab dok ngaji jauh..aye balik kampung opah je..so tak jumpa gak ayah dengan mak..
taon ni? dah abih ngaji pon tak dapat aye dengan apak? sebab? huuu...nak wat canne kan..berkhidmat Untuk negara..huuu

Malam ni apak balik dari KeeL..huu..sok boleh la beraya ngan apak selepas seminggu tak jumpe apak ni..weeee..insyaAllah...!

Takpe..tak dapat beraya tak pe..asal ingatan utuh di hati kan? ina sayang apak! =]



4 comments:

Freaky said...

selamat beraya bersama apak :D

aimi said...

apak 2 sape???

msredcheesecake said...

buatla video call ngan dia...mesti apak happy....msred pon ayg apak mssred

aimie amalina said...

@ Freaky:
wee
maceh freaky! =]



@ aimi :
hehhee
apak tu ayah sy la syg =]




@ msredcheesecake :
wee
aah kan msred..
aiyakk..lupe plak...