Saturday, September 10, 2011

awaaaaaaaaaaaakkkkkk!

Bismillahirrahmanirrahim..




Giant and mini strawberries .. by ~ =aoao2




kurus : weeeeekkk! gemok
gemok : weeeeekkk! ketot
kurus: weeeeeekk! banyak lemak!
gemok : weeekkkk! keding!
kurus : weeekkkk! perot besaaa!
gemok: weeekkkkk! pijak sekejap jek lenyekk!
kurus : aiyaaakkk! jahat ah awak ni..ni bulan shawal la.. pose tak cukup ehh
gemok : eh..nak tuduh owang pulak, entah-entah dia, tak cukup makan kate owang
kurus: eh, eh, kita pose full, tak penah uzur, awak tu yela kot, nanti pitam pulak kalo tak 
         makan kan
gemok : ne de ahhhhhhh! kite tak penah kantoi pose, seari jek taw, sebab tuhan bagi 
           cuti..
kurus: emmmmm, yela-yela, eh, mok, nak minta maap la.. tamo gado..nanti masuk neraka
gemok : ha, tawu pon..kite pon same ahh, selalu cakap awak takde ponggong ..heee...kite 
             minta map ye
kurus : eh mok, bagi ah lemak sikit, membazir jek buang-buang taw
gemok : awaaaaaaakkkkkkkk!!



p/s: tak ade kene mengena dengan yang hidup mahu pun yang dah tak hidup, heeeee..comei kan gambo tu?


3 comments:

cik violet said...

haha..memang comey kott ;p

Ezad Skytech said...

haha...tamo gaduh2 ye cik kurus dan cik gemok....heee~

comel pulak strawberi ni..:)

Nadzirah K. said...

mmg comel pic tu :)