Sunday, September 4, 2011

biLe kata BerteMu maTa

Bismillahirrahmanirrahim..



cinta umpama kehidupan...
tak selalunya mudah..
tak selalunya sakit
tetapi cinta itu indah
~Mohabbateinnn~



Aiseyyyy, jiweeeeng pulok minah ni.. Upssss! bukan ye, nak dijadikan cite, bile badan dan penat, mate bagai memikul pelepah taugeh, makanya, buka cite mohabattein, emm, SRK dok berbiola sowang-sowang, buka langsuir, emmm, langsuir dok bunuh owang sowang-sowang die gak.. buka Quantum of solaceee, huh, bantal dah totop abis ruang muke. ..so ? die soh tutup tibi la tu, masuk bilik dan --------> zzzzzzzzzzZzzzzZZZ.. =]

Tapi apa yang cube di buat sekarang adalah dengan mengarot ntah ape ntah, heeeee.. Nak wat cam ne, dah rindu kat belog.Nak taip nak taip, tapi dah ngantuk..huuu... Nak cite pasal aye, tapi asenye, tak sesuai la kan di ceritakan dalam  keadaan separa mamai ni aka dunia realiti+dunia bantal bucuk..heeeeee. So, esoklah, insyaAllah, "kerana Lily" akan berjalan lancar seperti biase.. heeeee...

Kome.....tido-tido... sambung sok..jangan hupdate lagi weh.. (jeles!!!haha ). Nuuuunite! =]


8 comments:

sergeant keroro said...

opah, boboi tengok jugak tadi mohabbatein. hee~

hamzah ian said...

lama dah tak tgk hindustam... hehe

Bell said...

hahaha..
mohabbatein..dalam woo tak tgOk cerita nie...

HARITH ISKANDAR said...

ok le tu boleh gak tido siap sempat ngarot lg tu..ehehe :)

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin dan Salam Kemerdekaan :)

cik Ida said...

alahai cite hindustan.. lama tak layan oooo :)

aiman said...

haha.. selamat hari raya maaf zahir batin..

maszull said...

salam aimie....
selamat kembali semula ke dunia blogging yer...

semoga aimie gembira berada di kg tercinta...

kalau dok jb boleh dtg beraya kat umah mama kn...:)

fae jamal said...

dah lama tak tgk hindustan..
sama la mcm fae..rindu kat belog masa kat kg..;( tapi skr dah boleh update..hehe