Wednesday, September 7, 2011

LUkiSan maya Dia

BIsmillahirrahmanirrahim..





.......... by ~ ~kokoszkaa


kanda..lihat langit itu...indah kan?
ya dinda
ibarat baru tadi di warnai oleh kasih kita kan?
ya kanda..dinda benar mahu menikmati ini kanda
ya..lihatla..tatapan buat hati dinda daripada kanda..

kanda..
kalau esok tiada lagi langit maya indah nian ini buat dinda, apa
kanda ciptakan satu lagi seperti ini buat dinda?

(sambil tersenyum)
sudah pasti dinda
jika hanya ini sementara,kanda ciptakan sesuatu yang kekal
abadi buat dinda..

(teruja)
apa benar kanda?
boleh dinda tahu, apakah itu kanda?

(tersenyum lembut lagi)
kanda ciptakan bahtera tiada karam di lautan buat kanda
bernakhoda kan  CINTA SEJATI kita
kanda kerahkan hulubalang SETIA sekian memeriksa pelusuk kota
untuk dinda kanda
Kanda bawa dinda menjelajah dunia Dia

dinda..
dinda ingat ini ya..

DIa yang menemukan kita berdua
Dia yang menjadi penyatu cinta kita
Dia yang melimpahi CINTA Dia kepada kita supaya kita merasa
Dia yang tidak pernah penat memberi
DIa yang tiada tolok bandingannya..

Apa dinda suka semua ini?

(teruja sekian lagi)
aduhai kanda..tiada lagi yang mampu dinda ucapkan
Syukur..
syukur..
syukur..
dipertemukan dinda dengan Kanda
dengan restu bonda dan ayahanda,
dengan kasih dan tinta pena dari-Nya..
alhamdulillah kanda..





p/s: bile bace balik cam mmmmmmmmm... apa yang aku nak sampaikan ni sebenanye..heee..tak pelah..dah tulih pon..heee..enJoy reading!



12 comments:

Eddy Dce said...

ayatnye sastera abis...kisah cinta aimie ke ni...haha... :)

maszull said...

salam aimie...bestnya madah aimie tapi nape yg bawah p/s tu jadi mcm tu
salah tulis ke....pada mama nice n3....:)

jiwang karat yer...:)

sleeping_maniac90 said...

awak, awak tengah in love ye???
hahahahahaha

fiq. said...

wiwit2...hukhuk

aimie amalina said...

@ Eddy Dce:
hahahahaa....sastera ye..
ups...x lah... =p




@ maszull :
wassalam mama..
heeee..
ntah..mcm ade yg tak kena..hhihihi




@ sleeping_maniac90:
hehehee...
soklan pe tu?

aimie amalina said...

@ fiq. :
weewwiiittt!=p

Gen2Merah said...

sungguh romantik.. pandai lily mengolah... terpegun menghayatinya

Wanz Mejuez said...

aiiii lain mcm ja madah ni.. jatuh hati sama sapa tuu.. heheee

aimie amalina said...

@ Gen2Merah :
^_______________^
maceh Gen2 =]



@Wanz Mejuez :
=]
ne de lain mcm wan..same jek..hahahaha
=p

mr.ninja ^___^ said...

terima kasih sayang ^___^

NA said...

Ni madah untuk kekasih eh? Hehe, amboi-amboi klasik bahasa tapi indah.

Moga cinta berpaksi kepada jalan Allah.

-wina1979-

aimie amalina said...

@ mr.ninja ^___^:
weeeee
cecaaaaame ninja chan!




@ NA :
heeeee
hamboi hamboiii
hehehee
ye kak..insyaAllah =]