Sunday, September 4, 2011

nape tak de gambo eh...

Bismillahirrahmanirrahim.



jalan-jalan tengok page orang ni...
pas tu jalan lagi gi tengok mukebuku sat.. uihhhhh, sakan sume no.. berpesyen-pesyen, berwarna warni..heee... jalan lagi pegi tengok wall orang lain....mmm....bestnye...!

tetibe baru pasan..emmm
raye taon ni, sekeping gambo pon tak hamek..huuuuuu...amik pon dengan sowang tu.. kawan baik mai aye umah..die nak begambo..itu pon tak bluetooth gak gambo kat ye.. hahhaa.. so, the kesimpulan is, raye 2011 tak de gambo!hahaha

nape boleh tak de gambo eh?
tak meriah ke? emmm..nak kate tak meriah tu, idoklah jugak..nak kate langsung tak prepare pape pun idok jugak.. Entahlah..heeee...

mungkin...

1) balik kampung pon dah agak terlewat..so, serba serbi nak kene wat dengan rushinggnye..
2) mungkin memang tiap-tiap taon aye, sederhana jek..hehehe..tapi taon lepaih ade gak gambo..gambo SS (SS tu ape? teka sendiri..hahaha)
3) kamera ku cek sammy boleh tinggai kat kk!wat? aitooooo...
4) terlalu bizi sampai lupe nak buat kenangan aye..
5) pas abis semayang jek.."assalamualaikum..opah..kami nak aye..." ~ tapi OPAH mimi ni yang kene layan bebudak.. opah  sebena dok kat dapo..huhuhu..so.. tak menang tangan
6) dari start balik kampung sampai la semalam..asek bejalan jek.. x melekat kat umah..


aitooo..banyak no sebab.. huuu.. Takpelah..nak wat canne kan.. Biar gambo aye tak de, memori eiduL fiTri 2011 terpahat jauh di jantung cek mimi! =]




8 comments:

Cik Baju Kurung said...

ololo. genglah kite aimie . cbk pun takde gambar . -.-'

hira said...

hehe. kak lily, bawa bersabar eh? insya Allah ada gambar untuk tahun depan :)

p/s: selamat hari raya ;D

AzatLazat said...

raya kat perak ea?
tak datang rumah pon
kekeke
:P

Bidadari Syurga said...

heeeeeeeeeeee... tiap rumah kat kg yg akak dtg raya... akak dengan adik denasor posing maut kat pokok bunga dorang... hahahahahahah... habis kemek2 pokok dorang dikerjakan kami..

SITI NOORNADIYANA said...

bia gambar takde tapi tetap meriah. ^^

Nat Cure said...

Gambar SS = Gambar SYOK SENDIRI!!
betul x kak aimie?

sergeant keroro said...

opah, duit raya jangan lupa kasi XD

aimie amalina said...

@ Cik Baju Kurung :
looo
CBK pon same ke?
hehehe





@ hira :
kikiki
tula..x pe..cool je kan =]
camat ari aye syg!




@ AzatLazat :
rumh pon x taw kat mne pakcik!
hahhaha




@ Bidadari Syurga :
hahahahha
akkkkk!
aiyakkk..gile gambo aih..hihihi




@ SITI NOORNADIYANA:
weee
betol tu yana!=]




@ Nat Cure :
aisey
cam ne tawu nih
hahahaha





@ sergeant keroro:
cepat jmp opah ye!hehehe