Tuesday, September 6, 2011

pehhhhhh...berdarah hati tengok nih!

Bismillahirrahmanirrahim..




"assalamualaikum....assalamualaikumm...ooo...assalamualaikum.."
"ooo...waalaikumsalam...sori...akak kat belakang, tak dengar tadi.."
" x pe kak..kami nak raye.."
"oo..masuk la..meh makan kueh-kueh dulu..nasi tak siap lagi.."
..

..
.
.
.
.
.
.
 setengah jam kemudian..
lepaih bagi ni..
.
.
.
.
.
.

"kami nak balik dah kak..terima kasih akak,selamat hari aye akak..."
"ye2, selamat hari aye..jalan aye leklok.."
.
.
.
.
.
.
..
 dengan tidak sengaja nak pandang gate lua rumah..

..
.
.

..

.
.

.


piaaaaaaappppp, bunyi koyakan sampul ang pow duet aye.. fiuhhhhhh~ jatuhla sampul duet aye depan rumah..

.
.

" sengget jek...bagi la 5 hengget ke 10 ke.."
.
.
.
.
.
.
 makkkk aiii..dah la koyak sampul, pas tu buang cam tu jek depan rumah..pas tu bebel pulak owang begi sengget...aiyaaaaaaaakkkkk!
nasib deme dah cancincaw..kalo x?hahahaha..
aii...nasib juga bulan shawal, 1 shawal...hari mulia..hari bahagia kan..

huuuu...sekali lagi fenomena bebudak la ni..huuu..
tak pelah, nak wat canne kan..bak kate opah..
"bia la..sedekah la ke budak-budak..bukannye tawu ape.."

waaaaaaaaaaaa!
sabo jela ragam bebudak nih...
memacam  aihhhh~



kene tulih gini gamaknye belakang sampul duet aye tu..hihhihihi



15 comments:

Freaky said...

budak skang demand sangat. nak banyak2 :D

aimie amalina said...

@ Freaky :
huhuhu
taw x pe..aiyakkkkkk

NadiRah said...

baik kak...
nak duwet raye!!!!

aimie amalina said...

@ NadiRah :
meh sini dtg raye!
hahhhaha

Kancil 8349 said...

zaman dah berubah...rasa hormat hilang di dalam budak sekarang...kalau dulu, anak2 keluar dari rumah selalu dipesan dan dinasihatkan...tapi sekarang...keluar begitu sahaja...sedih

[sutera kasih] said...

bdk2 skrg..selagi tak bg duit raya, selagi tu tak angkat..niat dorg beraya dh lain hehe..cehh mcmla dulu2 kita kecik2 tak cmtu kan..tp tak la sampai nk buang smpul tu depan rmh huhu

aimie amalina said...

@ Kancil 8349 :
weee..betol tu cek kancil
cam dah x de budaya timur dah ha..huuu




@ [sutera kasih]:
betol tu kak
dtg beraya nk duet jek...aiyaaak...
sy sopan jek..hahahah

tia @ Ini Kisah Tia said...

demand gilehhh . tak elok kut budak2 dibiasakan pegang duit banyak2 ..

Dzarief Zuhdi said...

ish2... bebudak zaman iPad.. mmg agak kurang nilai moral nyer.. singgit tuh bleh bli coki2 5 btg kot.. x syukur lansung.. hehe

aimie amalina said...

@ tia @ Ini Kisah Tia :
huuu
taw x pe tia...adoii..




@ Dzarief Zuhdi :
betol!
apalah kan..ingat sengget tu sng ke nk dpt..aiyakkk

fairus said...

BEBUDAK.. TAK TAU APE2.. NAK DUIT JE.. BIARKANLAH.. RAYA PUN SETAHUN SEKALI.. :)

Ezad Skytech said...

skrg ni mmg kalau bagi duit raya sikit..depan2 je ckp..tak tahu nak bersyukur..huuhh..geram ni..hee~

aimie amalina said...

@ fairus:
mcm opah sy ckp..hehehe





@ Ezad Skytech:
huuuu
tula paslnye..bebdk skrg ni..
aiyaakkkk

FasiHaH SupiaN said...

yaa sepatutnya lah kannnn

aimie amalina said...

@ FasiHaH SupiaN :
huuuuu
tulah.....aiyoooo