Friday, September 9, 2011

1.51am

Bismillahirrahmanirrahim..





kapan sayangku ulser ini maw baik ya?
macam ase nak tekucai jek bile tegeget
grrrrrrrr

nuuuunite kome!


17 comments:

JIJI YU said...

waaa aku tinggal blog engko semalaaman je..dah beriban hapdet...

maszull said...

salam aimie...cian nyer masih x baik lg yer...mcm ni kena mkn bubur jer la nanti tegeget lg...:)

p/s bubur lembut telan je..

Ninie said...
This comment has been removed by the author.
Ninie said...

lawanya!!! purple...... =) Kiter dh follow awk...ada doodle utk awk tau...singgah blog kiter n follow.

Rai said...

rajin2 kumur ngan listerine la.. mmg berair mata..tapi cepat baik..

macam ku kata said...

guna lipice kat bibir..tu yg sellu sy buat if kena ulser..alhamdulilah dalm 3/4 hari dah sembuh..sebb kita sentias lembab..kalo kering tu mmng sakit yang amat..semoga cepat sembuh yer;-)

teha said...

xsuke ble ade ulser.. nk mkn pon ssh... hehe

Golden Rose said...

sabarla..dugaan tu...tapi mmg seksa nak makan

Lia Irdelia said...

letak garam.. heheh... ceat baik... tapi azab la sikit.. kui2...

anismelon said...

betul betul..org yg melakukan dosa selalu hidup tak aman

buh planta..

Kakzakie said...

Ulser usus atau ulser di mulut. Kakak kena ulser di mulut sebab tersodok berus gigi. Masih sakit lagi nie...

Atiqah Wadiah said...

isi madu kat tempat ulser tuh.IAllah ulser tuh akan kecut

Zul Fattah said...

sat2.. ulser tu ape?

SweetLikeWhat said...

kumur dengan air garam okey.. :)

Eddy Dce said...

ulser...fuhh...nak makan serius mmg sakit...sokong kumur dgn air garam...huhu....

Zul Fattah said...

oo.. aku ingat sakit dlam perut.. huhu..kalau tempat aku benda ni dipanggil nempoh bibir..haha..
sakit woo kena.

kura said...

menosok kalbu lah ayat tuu. fuhh!