Monday, September 5, 2011

FlashBaCk #2

Bismillahirrahmanirrahim..



Rose cream by ~ *EliseEnchanted



Maaf, gambo di atas tak ade kaitan dengan intipati cite ni yep..heeeeeee ^__^


"ma...dah berbuke ke ni?"
"entahla...kita dok dalam kawasan Selangor kan.."
"emm..yela kot...sepang..selangor ke? ke negeri sembilan..hahaha.."
" tapi tadi ina dengar makcik depan tu cakap berbuka pukol 7.25pm.."
"ha..yelah tu..."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dok tak lame...

" berbuka la kak..tadi saya dah kol adik saya, kawasan sini dah buka.."
"oo..terima kasih la na.. " sambil tersenyum mak saya kat akak tu.,.


hEEE...indahnye, Islam tukan? walau tak kenal pon, kerana dek bulan Puasa, bulan Ramdhan tu, boleh bertegur walau tidak kenal, sebab ape? sebab pose...

heee.. MAse ni kami kat epot, nak menunggu fllight ke alor setaq lagi... So, dalam kesesakan kat epot tu, cam dah tak sure, berbuka ke idok lagi ni kat area sepang nih.. nak dengar azan, cam dah x de plak masjid ke ape ke kat sini.. Mujurlah sowang akak tu tegur mak, kate dah berbuka.. Heee..

MAsih merindui puasa Ramadhan.. =)



2 comments:

sleeping_maniac90 said...

bek nye org tuh bgtau da msuk wktu hehe..


rose cream tuh nmpk sedap sgt... huk3..

aimie amalina said...

@ sleeping_maniac90 :
tulah
tetibe tego..baik kan..hehhe
weee,,sedaaap je